elling Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Bestilte dempere til sedan istedet for stasjonsvogn for en stund siden ved en fel, så disse har ligget på hylla her ubrukt i ~1 år. Delenr på koed antar jeg er www17653. Merket er Al-ko, modellnr er 2033G utifra embalasjen. Standard gas dempere, ikke for mtech/edc. Koster 795 pr stk hos koed + frakt. Selges for 1000 samla? Befinner seg rett utafor Oslo, men kan fint pakke de i en eske og sende i posten (De er i orginal embalasje også). Bare for å repetere: disse passer IKKE touring.
scoot Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Bestilte dempere til sedan istedet for stasjonsvogn for en stund siden ved en fel, så disse har ligget på hylla her ubrukt i ~1 år.Delenr på koed antar jeg er www17653. Merket er Al-ko, modellnr er 2033G utifra embalasjen. Standard gas dempere, ikke for mtech/edc. Koster 795 pr stk hos koed + frakt. Selges for 1000 samla? Befinner seg rett utafor Oslo, men kan fint pakke de i en eske og sende i posten (De er i orginal embalasje også). Bare for å repetere: disse passer IKKE touring. Tlf nr mitt er 45066867, send meg en sms eller noe, så blir vi nok enige ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå