Bjanne Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 SELGES til fordel for en sterkere og større bil med tanke på å få med banebilen rundt om: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33492383 Jah, føler jeg har så lite å gjøre om dagen så lager en liten prosjekt tråd av bruks bilen er en tidlig 2007 520d, (zZzZZzZZZzzz) gått en liten formue, men har ny(ish) motor og gir. svært lite utstyr, men i god stand. også viktigst av alt den er hvit ! kjøpte bilen i sommer en gang, og var über fornøyd med kjøpet mitt, iiiiintil IBS sensoren røyk og jeg skjønte ikke en dritt ! fant ut at hva det var (eller sweetbmw gjorde det) så nå er en slik bestilt, og denne midlertidig utkoblet. planer for bilen er: seff bytte IBS. Montere full M-sport pakke - kjøpt og sendt til lakk CSL carbon bakluke da det var et hull i bakluka etter en antenne - Kjøpt og sendt til lakk Senkesett for å få den pang i buene. - på vei Vinterdekk til de gammle 19" sommer hjulene - kjøpt og montert Sote vinduene - gjort Shaddowline - dyrt som faen så venter litt med det. kanskje foliere ? lakke 2 av dørene og taket på nytt pga steinsprang (kasnkje hellakkering) Adaptive Xenonlys - kjøpt lyktene, mangler noe styreenheter og magi fra SweetBMW igjen (my hero) 20 Beyern Mesh sommerfelger - kjøpt, må pusses opp og ha nye bakdekk. Vurderer å gjøre: Sette på avtagbart hengerfeste hvis jeg får lov å trekke banebilen me denne. Oppgradere lydpakke. kommer sikkert noe mer etterhvert. Bilde med 19" Vinterhjul: Bilde med 20" Sommerhjul: Noen av de andre kjøretøyene, solgt den blåe nå da: S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Liker at jeg er nevnt i tråden. SweetBMW at ur service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Liker at jeg er nevnt i tråden. SweetBMW at ur service! thats why its there, to make you happy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2011 får vell legge til en liten update her, fått gjort noe noen av delene før de ble lakkert bilen på bukken et midlertidig bilde, spent på å se hvor lenge jeg får kjørt uten skilt fremme, stress å bore hull i den fine nye fangern :/ lysa har litt forskjellig farge foreløpig, venter på å få montert nye xenonlysa og xenon i grøftelys i samme kelvin som angle eyes'ene, så klarte jeg jo å ødelegge den ene pæren til indikatorene og så de er vekk her og:S men men fangerne blei fin da:D csl luka og sideskjørtene var ikke ferdig på lakk, så må vente litt me det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 pga nytt hus og mye greier trenger jeg ikke denne bilen i en god tid fremover, såååå jeg tror jeg selgern. selges for hbo 229 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå