turbopelle Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Har du pitmanarmen?? 30 mm innfesting på denne til styresnekka?? er det ikke det har du evt de kanalskjørtene?? Har du v8 front eller m5 front også?? Passer skjørtene sedan evt??
bmw520 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Har du pitmanarmen?? 30 mm innfesting på denne til styresnekka?? er det ikke det har du evt de kanalskjørtene?? Har du v8 front eller m5 front også?? Passer skjørtene sedan evt?? Har den armen på styresnekka ja. har V8 front også skjørtene er solgt Har hatt veldig lite tid med bmw deler i det siste, så må være litt forberett på noe treghet her
turbopelle Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Har du pitmanarmen?? 30 mm innfesting på denne til styresnekka?? er det ikke det har du evt de kanalskjørtene?? Har du v8 front eller m5 front også?? Passer skjørtene sedan evt?? Har den armen på styresnekka ja. har V8 front også skjørtene er solgt Har hatt veldig lite tid med bmw deler i det siste, så må være litt forberett på noe treghet her Mye skal du ha for armen fra styresnekka?? evt når jeg kan komme og hente den
bmw520 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Har du pitmanarmen?? 30 mm innfesting på denne til styresnekka?? er det ikke det har du evt de kanalskjørtene?? Har du v8 front eller m5 front også?? Passer skjørtene sedan evt?? Har den armen på styresnekka ja. har V8 front også skjørtene er solgt Har hatt veldig lite tid med bmw deler i det siste, så må være litt forberett på noe treghet her Mye skal du ha for armen fra styresnekka?? evt når jeg kan komme og hente den Tja, 200kr? Du kan egentlig komme når som helst, men ikke i morra før på kvelden iværtfall.
bmw520 Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 ALT JEG HAR AV DELER OG BILER, SELGES NÅ FOR 7000KR
bmw520 Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Hm, ingen som driver med e34 lenger? masse gode deler her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå