Robin L Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 hei. lurer på hva dette er. ser ut som en mottaker for ir? kan dette være noe med den fjernstyrte nøkkelen jeg fikk me bilen? disse to følerene er koblet sammen forresten.
Robin L Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 kult! da skal jeg prøve å skaffe meg en ny nøkkel trur jeg. den gamle erså herpa... er det forresten alarm på bilen tru? det er en sånn rød lampe ved luftuttaket på dashbordet. når jeg låser bilen med nøkkelen, så kan jeg vri ett ekstra hakk til høyre, og det høres ut som den låser en gang til. hva skjer da egentlig? denne røde lampa kommer på da nemmelig.
bmw520 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Alarmen slår seg nok på da, for den lampa er alarm indikatoren
BMW_B10 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Hvis du vrir ett hakk til høyre så låser du vanlig, dvs hvis du har vindu nede så kan du låse opp ved å dra i døråpneren eller den plastikk greia på karmen. Hvis du vrir engang til så låser den med "dobbellås" da kan du ikke få opp døra ved dra i døråpner eller den andre i karmen. Da kan du også låse opp bare bagasjerommet hvis du vil, uten å låse opp de 4 andre dørene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå