520 turbo Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Nei så faen!Har Tommy kjøpt gamlebilen til kvissel, med S54 Turbo !! ??? Ja, den luringen! Han som snakka om s62 eller noe enda gærnere. haha, snakk om opprykk! Fra kanskje 250 hk på hjula til nesten 800 Det spinner jo UANSETT hva han gjør med gasspedalen omtrent... Med s38 sugis må man jo i det minste vri litt på rattet før det glepper på tørra. Jeg har 3,64:1 på min. Du da? Vil anbefale deg å oppgradere rattutslaget ditt da. Hvordan tannstang har du nå? Original E30 ? E36 tannstang med spacere er jo et must, et minimum kjøre e36 tannstang spacere ja må ratta litt hehe var tøft og se han kjøre siste treninga i fjord .. starte på 3 så 4 og innom 5 hehe. så blir bra og se han kjøre iår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Er du fornøyd med IE-stabstaget? Vurderer likedan til min. Det er det 22/19mm staget regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 stiv og fin .. men dim må eg sjekke .. men kan gi en tebake mld da eg må ned me bakstillinga igjen baaah !. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 ja da e det en stund sia .. så kan no hiva inn noen bilder etter første treninga og det ... og te helga igjen så går turen te gardermoen på licenes day blei litt mye satsing første dagen .. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Fra Bergen du eller? Er det eikås dere kjører/trener på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 kommer fra mongstad eg .. me trener på eikås ja .. neste trening e 26/4 e bare og ta turen og myse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Ja, får ta turen en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå