Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pen langtifra men langtifra pen Hauso!

Skal få byttet olje og filter snart, samt plugger og luftfilter. Kjølevæskenivået er greit, så det må være noe løye med føleren. Tar det ikke så tungt, sjarmerende med litt advarsler.

Skrevet

Det kan være følerene som er fucka. Jeg har for eksempel ikke bremselys før jeg klemmer på bremsepedalen. I følge checkpanelet. Ikke har jeg olje eller kjølevæske heller.

Skrevet

Kjølevæske er oppskrytt, er så kaldt om vinteren! Og jeg kjenner en eiendomsmegler, han er så sleip at bare han ser på bilen min trenger den ikke olje!

Skrevet

Joggis: I Bergen? Pris?

thewiz: kjem seg!

Skal se om jeg får lagd en tråd inne på bilder/show off senere, men akkurat nå er den ikke verdig det. Får gi den en real vask først, og få pelt av M-merket bakpå. Sitter som fy!

Skrevet

Bare jeg som syntes det var billig? Noe spesielt galt med denne eller kun litt shabby i lakk? :)

uansett, gratulerer så mye. E34 er kongen!

Skrevet

Håper jo det var billig ja. Nei store feil er det ikke, litt småullen i styringa og hull i eksosen. Kanskje litt dårlige dempere bak, gynger kanskje litt over humper. Men nylig eu da!

Skrevet

Kjørte til jobb i går, ca 6 mil med variert vei (bergen-stord), over fanafjellet. Altså opp et fjell (men man må jo ned igjen på andre sida, så går vel mye opp i opp), og blanding av motorveikjøring, ferjekøkjøring, og landeveiskjøring. Blandet forbruk i aller høyeste grad kan man vel si, fikk den ned på 1,05. Gikk inn for å gjøre det så økonomisk som mulig, men tok en forbikjøring som supte litt ekstra kanskje. Har vel neppe noe særlig å si over 6 mil.

Når jeg ikke tenker på det og kjører som jeg kjører, så ligger den på 1.1-1.2. Ene gjennomsnittsmåleren har jeg ikke resatt i det hele tatt, den står på 1.22 mener jeg.

Er jo litt høyt, men stor bil, stor motor, gammel teknologi, så helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...