Gå til innhold

Tips til kjøp av bruksbil

SigurdE36
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe meg en bruksbil, og valget står egentlig mellom e39 520 sedan, eller e46 318t. Prisen bør ikke overstige 50000kr. Disse bilene bruker ca like mye drivstoff, ca samme akselerasjon og ca samme pris. Bilen skal stortsett brukes til å pendle mellom Oslo og Porsgrunn i helgene. Trenger litt hjelp med å bestemme meg, så kom med tips og argumenter :)

Mvh Sigurd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

For eller i mot?

Jeg ville sagt bilene er så like at det er spmål om stor eller liten :D

Selv ville jeg kjøpt e39 men kun fordi jeg jeg liker denne str biler, hvordan park-muligheter har du i oslo? 3eren er noe mer anvendelig i bytrafikk mens 5eren er behageligere etter veien.

Jeg regner med du er gutt så enkelt: Liker du små eller store pupper, feite biffer eller skinkestek? Prøv og ta den du liker best :D Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lett valgt e46, har e39 selv nå men av egen erfaring er det en dyr drittbil å ha i drift.

God å kjøre så absolutt,men dukker alltid opp småfeil.

Om du derimot skulle ha lyst på så kan du få kjøpe min 99mod 520iat med 185000km på telleren for 47000,- kostet meg over 100 på under ett år så er bare lei :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

bør vel fint gå 100000km til eller??
kikker du rundt på siden over probl så tror jeg ingen kan garantere deg noe. Min bruksopel har gått 310 og har vært problem-fri så nær som plugger. Ellers synes jeg bilen så grei ut med tanke på km, plussene er at førerstol var nesten hel og at det er fire elvinduer på den :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...