SigurdE36 Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Tenkte å kjøpe meg en bruksbil, og valget står egentlig mellom e39 520 sedan, eller e46 318t. Prisen bør ikke overstige 50000kr. Disse bilene bruker ca like mye drivstoff, ca samme akselerasjon og ca samme pris. Bilen skal stortsett brukes til å pendle mellom Oslo og Porsgrunn i helgene. Trenger litt hjelp med å bestemme meg, så kom med tips og argumenter Mvh Sigurd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Begge har barneproblemer, hmm.. Jeg hadde gått for E39 Litt mer komfort om du skal pendle hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 For eller i mot? Jeg ville sagt bilene er så like at det er spmål om stor eller liten Selv ville jeg kjøpt e39 men kun fordi jeg jeg liker denne str biler, hvordan park-muligheter har du i oslo? 3eren er noe mer anvendelig i bytrafikk mens 5eren er behageligere etter veien. Jeg regner med du er gutt så enkelt: Liker du små eller store pupper, feite biffer eller skinkestek? Prøv og ta den du liker best Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partsjunkie Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Helt enig med TheEspenK, prøv deg frem. Tror ikke 3'er stasjonsvogn er SÅ mye kortere enn 5'er at det gjør noe.. Men beste er jo å prøve selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Jeg bor ikke nede i Oslo sentrum, så parkerings mulighetene er bra. E39 er nok det som frister mest ja. Tenkte å ta en titt på denne, men hva tror dere om km standen? bør vel fint gå 100000km til eller?? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32024065 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Jeg hadde lett valgt e46, har e39 selv nå men av egen erfaring er det en dyr drittbil å ha i drift. God å kjøre så absolutt,men dukker alltid opp småfeil. Om du derimot skulle ha lyst på så kan du få kjøpe min 99mod 520iat med 185000km på telleren for 47000,- kostet meg over 100 på under ett år så er bare lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 bør vel fint gå 100000km til eller?? kikker du rundt på siden over probl så tror jeg ingen kan garantere deg noe. Min bruksopel har gått 310 og har vært problem-fri så nær som plugger. Ellers synes jeg bilen så grei ut med tanke på km, plussene er at førerstol var nesten hel og at det er fire elvinduer på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå