Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har formeninger/erfaringer/lydklipp/film av effektanlegg til E30 med 6`er?

Ja, jeg har søkt på youtube, men lyst til å høre om noen her inne har erfaringer.

Driver og vurderer nytt supersport eff.an.

Har også sett på Eisenmann, men det koster jo brukbart..

Kunne egentlig tenkt meg Sebering, men det er jo ikke mulig og kjøpe nytt lenger.

Vil at den virkelige M20 "golyden" skal komme riktig frem ved pådrag.

Noen tips/innvenninger?

Skrevet
Hehe ;) Skal prøve å kjøre litt og ja. Er snø her nå så blir sikkert litt hjulspinn og men skal prøve ;)

Flott. :)

Gjør gjerne det :)

Lyden jeg leter etter er slik: http://www.youtube.com/user/E30power1?b ... 8m0iwcGBCA

Gammelbilen til en kompis.. Fult effanlegg fra Sebring, fra grenrør og helt bak. Eventyrlig herlig lyd..8)

Dæven, visste ikke at det var så grom lyd i de Sebring anleggene! Hadde et komplett Sebring anlegg liggende selv, men gadd aldri å montere det. Jaja...

Det har du ikke liggende enda sånn tilfeldigvis? :D

• 2 months later...
Skrevet
Bumper denne igjen.. Noen som har ærfaringer med komplett Simons effektanlegg?

Scrolla ned tråden for å skrive at jeg syns simons høres nydelig up på M20. Ikke for høyt men sint :)

Skrevet

Mm? Hørt det irl? Har snakket med en kompis som jeg fant ut at hadde det. Han sa at lyden var normalt stille på tomgang (som jeg vil ha), men at den kommer ved turtall :) Så får slå på tråden til Geir Ove på KOED i morgen så han får legge ved kompl. eff.anl sammen med alt det andre som kommer :)

Skrevet

Jada. Kjenner flere som har hatt det. Stemmer godt det, gjør ikke såå mye av seg på lite rpm men den høres lynings ut over 4000 ca :)

Skrevet
Jada. Kjenner flere som har hatt det. Stemmer godt det, gjør ikke såå mye av seg på lite rpm men den høres lynings ut over 4000 ca :)

Høres utmerket ut, og akkurat slik jeg vil ha det :)

Remus sluttpotte er min favoritt. Fremhever seksersymfonien:P Teit med eksosanlegg som bare bråker å høres harry ut:)

Viktig og fremheve godlyden, men vil ikke at den skal bråke, eller bli "snerrete", om du skjønner. Det skal heller ikke skrangle på tomgang, det må romle fint og dypt, og når man har pådrag skal det ikke være lyden av "tomrom" i eksosanlegget! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...