torko Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 jeg lurer på hva slags kasse og diff som er best for aksellerasjon. ikke toppfart har 240 kasse på b25 - 325 motor, og diff med 3,91 i utveksling... hva vil egentlig denne utvekslingen si i forhold til aks kontra topphastighet isåfall hvilken diff egner seg best til aks, med tanke på utveksling..
D.Toft Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 hadde ix diff på min 325. 4.10 utveksling. kjempe artig å leke med. kan drite i å bruke 1ste gir, løste bilen i 2dre gir jeg
torko Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 ja artig å leke med diffen jeg også har, glepper fint i andre på min og .... så har jeg hatt 105km/h med den i 2 gir.... og da turte jeg ikke mer i og med at jeg ikke hadde noe turtall å se på
D.Toft Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 ikke slipper sånn, men når jeg stod iro og skulle begynne å kjøre brukte jeg bare 2dre gir, aldri 1ste 105 på 2dre gir er jo sinnsykt mener jeg hadde 3300 omdr på 5te giret i 100kmt med 195-50-15 dekk.
torko Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 åja. skjønner hehe. ja jeg synes det var sykt jeg og.
Kvasi Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Til sammenligning får jeg vel ca 120 i 3. på ixen min.
torko Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 hva slags diff kjører du med da? utveksling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå