Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hva slags kasse og diff som er best for aksellerasjon. ikke toppfart

har 240 kasse på b25 - 325 motor, og diff med 3,91 i utveksling... hva vil egentlig denne utvekslingen si i forhold til aks kontra topphastighet

isåfall hvilken diff egner seg best til aks, med tanke på utveksling..

Skrevet

hadde ix diff på min 325.

4.10 utveksling.

kjempe artig å leke med. kan drite i å bruke 1ste gir, løste bilen i 2dre gir jeg :P

Skrevet

ja artig å leke med diffen jeg også har, glepper fint i andre på min og ;).... så har jeg hatt 105km/h med den i 2 gir.... og da turte jeg ikke mer i og med at jeg ikke hadde noe turtall å se på :P

Skrevet

ikke slipper sånn, men når jeg stod iro og skulle begynne å kjøre brukte jeg bare 2dre gir, aldri 1ste

105 på 2dre gir er jo sinnsykt :P

mener jeg hadde 3300 omdr på 5te giret i 100kmt med 195-50-15 dekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...