Gå til innhold

Vurderer å kjøpe bruksbil

slusk
 Share

Anbefalte innlegg

:mrgreen:

Hei din slusk. Greide ikke dy meg :D

Gi tips om en spesifikk bil er vanskelig synes jeg men ta deg heller en tur på sidene her så danner du deg fort et inntrykk. På en gammel bil er det gennerelt vedlikehold som avgjør dagens bil å denne så jo mistenklig ut som godt holdt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne så da riktig så fin og hel ut! Ser ut til at dette kan være ett bra kjøp, Norsk bil er det også ser jeg!

Stort sett så er dette driftsikre og solide konstruksjoner som går og går ved godt vedlikehold, noe denne ser ut til å ha fått! Men vært oppmerksom på rust, dette er dessverre et stort problem på E39! Sjekk særlig bakluke, nederst på dører og skjermer! Pass på at vannpumpa er i orden og radiator, det kan også oppstå en god del små fille ting som sensorer ol som går i stykker og gir irriterende feilmeldinger i dasjbordet!

Dette er nydelige biler å kjøre og en riktig vedlikeholdt E39 kan gi kjøreglede og mye bil for penga i bøtter og spann! 520I med 150 hester er langt i fra noen racerbil men holder fint til Norsk trafikk og cruising, men ved aktiv kjøring så vil du merke at den er for knapp! Men så har du lyden å trøste deg med da :)

Denne bilen kan jeg anbefale absolutt anbefale, er selv på leiting etter akkurat sånn bil til fruen! Nesten så jeg vurderer å ringe på den selv :wink:

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar, racer bil kan det vel neppe kalles. men det er derfor man har en E34 M5 ståede også veitu, men den lika ikkje snø :P ja ser ut som d blir dinne, snakka me eigeren tideligere. forrige eier var en gammel, nøyen mann som la handduker i dørken fordi han var så skitten på beina meinte han på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...