Thewiz Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Da må du slenge ut noen bilder av bilen etter vask Nå som du endelig har fått hjem bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Skal ta bilder når skilta er på. Noen tips til lakk på M3 felga?? Må finne på noe sprell der, så blir det å bruke Style 5 felgene ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Update: To 2'er feil. Ujevn gange (før høy db) og et feste i traversen bak som må fikses på. Vet ikke helt hvordan jeg får tomgangen til å fungere normalt.. men kan legge til at når jeg gir gass og slepper opp, går den ujevnt på ca 1500rpm. Men! Om jeg lukker gasspjeldet helt, så går den perfekt.. Hva kan være feil da? Fjøra på spjeldet? Tps? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Har fikset tomgang nå, så er kun det rustne innfestningen til traversen som må repareres.. Søkte litt om på forumet, om det kan være subframe disaster?? Hører absolutt ingen ulyder under kjøring.. Noen som har mer peilig på dette, har søkt litt irundt og lest, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Er veldig enkelt å sjekke etter subframe disaster. Sett bilen i revers og pump på clutchen. Hvis diff beveger seg når du "jokker" på clutchen har du SFD. Sjekket dette selv på min. Diff rikket seg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Så hva er problemet da? Finner jo ikke rusthull, o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Var ikke subframe disaster. Er to plater der bærestaget kommer inn på travers som er litt rustet og må sveises. Satser på å få gjort det av fagfolk. Håper å få gjort det ila uka!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Da sto bilen på verksted og blir sveiset og EU godkjent. Fant også ut at 318is Sedan, blir kalt Class II, som er laget i 2500 eksemplarer, not bad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Få på M3 speil og fjern lyktesenkerne så har du knall bil. Ville kanskje senka litt mer, men det er bare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Fjerne vinga, lyktesenkere og montere sorte nyrer og M3 speil. Så blir det bra! Å selvsagt legge den på bakken med nye sko... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Syns ikke du skal fjerne vinga, den kom vel orginalt på Class 2. M-tech sidelister kunne du jo ordnet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Fjerne vinga??? M3 speil blir, lyktesenkere blir mulig fjernet når ccfl blir montert. Bir ikke mer senk i vinter, synes høyda er fin for å være vinterbil. Blir justerbart til vårs. Så blir det en knæsj farge på M3 hjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Syns ikke du skal fjerne vinga, den kom vel orginalt på Class 2. M-tech sidelister kunne du jo ordnet også Ja, det blir bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Er ikke min bil, så sier ikke du skal fjerne den Men personlig liker jeg best E36 Clean, uten vinge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 AE ække kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå