JonasD Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Lite nytt.. Vurderer egentlig salg.. På tide å en cab på veien snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Denne er kjempefin! Satan jeg må skaffe meg US-blinklys look og xenon i grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Ja, tøffere er det irl! Fikk ikke frem lyset skikkelig på kameraet, spesielt ringene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Pen denne, syns riktig nok fronten din har litt mye "greier" på seg Hvorfor skal alle ha AE, ettermontert xenon og us-look? E36 er faktisk veldig pen med orginale Bosch lykter. Just my 2 cents. Kanskje jeg begynner å bli gammal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Er vel bare smaken min det. Litt bedre enn de blå parklysa, røde blinklysa og de svake led pærene som var montert da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Ja, hver eneste E36 jeg møter her i området har AE. Gjerne knall blåe også Var inne på autodb nå nettopp og jeg kan ikke fatte hvor mye RÆL det ligger i E36 kategorien. Tror nok denne kommer til å bli solgt fort hvis du legger den ute til en overkommelig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Hva mener du er overkommelig da? Er jo en litt mer sjelden utgave dette også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Spørs jo veldig på tilstand selvfølgelig. Søk på tilsvarende biler som har bortimot lik kmstand, årsmod, utstyrsnivå og tilstand så finner du nok en grei pris å legge bilen på. Mener å huske at jeg så en 318is class 2 som ble solgt med mangellapp (bremserør og diverse). Denne gikk vel for 40 000. Hadde riktig nok rullet 300k. Aner ikke hva du kan få for din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Finner ingen 4 dørs, M44 is'er jeg hvertfall. Men bilen er i meget god stand, ingenting å klage på. Har kostet på den nesten 20k siden Januar, usikker på hva jeg skal legge den ut for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Da er det vel bare å prøve å legge den ut for det du kjøpte den for + det du har kostet på den. Siden denne er sjelden kan det hende du får igjen det du har lagt i bilen. Veldig sjeldent man får det, men er jo bare å prøve. Digger caben din forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Fin bil! Har nesten lik selv Kunne du ha lagt ut noen bilder av interiøret eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Interiøret er bare kjedelig mørkt stoff.. Fikk seg en vask idag. Blir kjøpt inn Lowtec coilover, M lister, også vurderer jeg hellakkering, men er ikke sikker på om bilen fortjener det.. Er diverse sår som må vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Bare jeg som har problemer med å se bildene? Edit: Nevermind, dette blir bra vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Funker hos meg.. Har god trua på dette ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå