Gå til innhold

Min 97' BG E36 318is justerbart og Style 5 bilder s.6!

JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen denne, syns riktig nok fronten din har litt mye "greier" på seg :P Hvorfor skal alle ha AE, ettermontert xenon og us-look? E36 er faktisk veldig pen med orginale Bosch lykter. Just my 2 cents. Kanskje jeg begynner å bli gammal :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hver eneste E36 jeg møter her i området har AE. Gjerne knall blåe også :roll:

Var inne på autodb nå nettopp og jeg kan ikke fatte hvor mye RÆL det ligger i E36 kategorien. Tror nok denne kommer til å bli solgt fort hvis du legger den ute til en overkommelig pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo veldig på tilstand selvfølgelig. Søk på tilsvarende biler som har bortimot lik kmstand, årsmod, utstyrsnivå og tilstand så finner du nok en grei pris å legge bilen på. Mener å huske at jeg så en 318is class 2 som ble solgt med mangellapp (bremserør og diverse). Denne gikk vel for 40 000. Hadde riktig nok rullet 300k. Aner ikke hva du kan få for din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ingen 4 dørs, M44 is'er jeg hvertfall. Men bilen er i meget god stand, ingenting å klage på. Har kostet på den nesten 20k siden Januar, usikker på hva jeg skal legge den ut for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel bare å prøve å legge den ut for det du kjøpte den for + det du har kostet på den. Siden denne er sjelden kan det hende du får igjen det du har lagt i bilen. Veldig sjeldent man får det, men er jo bare å prøve.

Digger caben din forresten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Interiøret er bare kjedelig mørkt stoff..

Fikk seg en vask idag. Blir kjøpt inn Lowtec coilover, M lister, også vurderer jeg hellakkering, men er ikke sikker på om bilen fortjener det.. :lol:

Er diverse sår som må vekk!

2d2d5js.jpg

4lusg.jpg

52j4lg.jpg

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...