Elliott Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 Bestemte meg får å bytte hjulbuer bak på begge sider så ble litt venting på deler hær så da har det stoppet litt opp. Men satser på å være ferdig lakkert iløpe av neste helg
Tommen325 Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Blir det noe montering nå i helga? Hadde vært artig å tatt en tur å kika!
Elliott Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Skrevet Januar 31, 2013 Blir det noe montering nå i helga? Hadde vært artig å tatt en tur å kika! Rustsveiser og venter på deler, fikk feile innerbuer, å kunne ta opp til 10 dager før jeg fikk de nye! Så mye død-tid, skulle jo vært lakkert for 2 uker siden
BMW E30 325 Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Her var det masse fine biler;) skal følge med videre!
Elliott Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 Skal dra på jobb å lakkere mye løsdeler nå som er klar til lakk. Så skal jeg hive meg rundt med sveiseapparatet får nå er alt av karosseri-deler kommet. Skal prøve å få inn ett par bilder i kveld
Elliott Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 Ferdig tilpasset bue Kanaler er sandblåst og sprøytet ep-grunning på før de sparkles helt slett Alt av løsdeler er reiet ned, sparklet og slipet, 3 strøk fyller, så reiet ned og slipet igjen, 2 strøk fyller, reiet ned og finslipet før de ble lakket, oppnådde ett maximalt bra resultat da! Dører og panser er ferdig lakkert, dette blir vell helt sikkert våtslipet og polert opp kjenner jeg meg selv rett. I morgen satser jeg på å få begynt sveising av buer, så KANSKJE det er lakk på bilen til neste helg men blir vell enda noen timer til det. Fargen ble sinnsykt bra, skal se om jeg får tatt ett par bilder i solen i morgen
Elliott Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 Har fått tid til ett par skiturer mens jeg har venta på deler, har skiene liggene klar på klasikkeren
Pedi Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Legger du den nye hjulbuen rett på slik det er avbildet??? Og hvorfor kutter du ikke vekk litt av det overflødige stålet, jeg liker ikke å sveise så lang oppe nær kanten. Jeg foretrekker å kutte meg ned mot hjulbuen, og heller sveise i området der...
Elliott Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Legger du den nye hjulbuen rett på slik det er avbildet???Og hvorfor kutter du ikke vekk litt av det overflødige stålet, jeg liker ikke å sveise så lang oppe nær kanten. Jeg foretrekker å kutte meg ned mot hjulbuen, og heller sveise i området der... Er ferdig tilpasset på det bilde du ser. Jeg liker å gjøre det slikt, da får man greie områder å sparklet etterpå. Skal i tillegg bytte en go del av innerbuen så for å komme til dær også
Pedi Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Hmmm... Oki. Hver sin måte å gjøre det på... Men blir nok knallbra tilslutt...
MikaelR Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Hmm blir du ikke plaga me ugjevnheta på bakskjermen med det der? sånn som på orange e30
Elliott Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Hmm blir du ikke plaga me ugjevnheta på bakskjermen med det der? sånn som på orange e30 Problemet med den orange e30'n va at den va skøyta på en dårlig plass. På preface og facelift er det forskjellig avstand fra profilen og ned til buen begynner, på facelift er det større plass dær så er mer kurrant å skøyte den dær. Blir nok så bra skal du se
Elliott Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Var en snodig farge dette, men blir vell bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå