rogs Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 HEI. Kan noen hjelpe meg med hvordan få telefonen til å virke. Det er av den typen mellom setene med kabel. Bestilte tvillingSIM, men telefonen bare sier:"sjekk SIMkortet". Siden det er en gammel telefon er det det store SIMkortet som skal brukes. Fungerer dagens store SIMkort i de gamle telefonene? Er det noe galt med min telefon? Når jeg putter inn SIMkortet er det som om det ikke går helt inn. Det mangler ca. 0,5 cm. på helt inn i sporet. Er det normalt? På forhånd takk for hjelpen Hilsen Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Det er to simkort porter, har du prøvd begge? Den gjemte ligger der hvor forsterker/Navi/cd-veksler er bak i bilen, typisk øverst. Kortet skal stikke ut litt ja, og ja, de nye funker bare du har en slik adapter som du putter det lille i Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Jeg har en 2000 E39 og der putta jeg bare simkortet rett inn i telefonen mellom setene og slo pinkoden så funka det. Jeg har Netcom trilling. Brukte bare kortet i full størrelse rett fra butikken (uten å knekke det lille ut fra det store) Har en slik som dette: http://www.e39-forum.de/thread.php?postid=1013224 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Askøy Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 hei,kaster meg på denne har samme problem med min tlf kommer bare opp sjekk sim kort,finner ingen plass til simkort bak ved navi,cd veksler,e39 528 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Den er der, bare å lete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Askøy Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 jeg kikket rundt baki der og jeg fant den andre porten,så nå er alt i orden,iakk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå