kgjersda Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Då var grunnlaget lagt for a-stolpane: 1. Kledde deksla til a-stolpane i glad-pack, for å deretter legge på veva glasfibermatte. Etter eg fjerna deksela for å la dei tørke på baksida 2. Resultat sparkling av dørdeksela. ¨ Blir vel eit siste lag med sparkel for å få det jevna ut heilt. Har bestilt vinyl frå elutstyr, dette vil kome om eit par dagar så då blir det trekking. Elles må eg legge opp kablar i bilen for å gjere klart til testing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgjersda Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Ventar på vinyl og trekk i posten, så idag blei grovarbeid for mellomtone og diskant. 1. Tilpassing av a-stolpane. Den svarte linja er der varmlufta kjem ut til vinduet. Vil gjerne kunne sjå ut doggfrie rute no om vinteren. 2. Førsteutkast 3. Andreutkast Imorgon blir det kabellegging! Dette for å sjekke vinkling av høgtalera osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgjersda Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Då har vinylen komt på posten! Då blir dørtrekka mest truleg ferdige idag. Gler meg til å høyre korleis det kjem ihop alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 må følge med her, morsomt prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Stå på, utrolig morsom lesing! *thumbs up* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 intressangt både inspirirende og imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgjersda Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Då har eg endeleg somla meg til å få gjort noko, faktisk ein god del. Så eg tok like godt fram mobilen og filma på høgkant for å fortelje litt. Tekstleg kortversjon: Orsakande tale om at det har tatt for lang tid. Ikkje så fint som eg skulle ønske det var, men det er greit. Første gong eg har haldt på med slikt. Tweeterane er for skarpe og må kanskje byttast. Dørelementa ikkje gode nok for "skikkeleg" sub, så her må nok inn ein 15-tommar. Videoversjon: Det gode: Det spelar bra for lengre turar og utan sub. Dette er noko eg kan vere nøgd med om eg skal på bilturar som tek meir enn 45 minutt. Misser ingen bagasjeplass og alle er fornøgde, ivertfall dei i framsete. Har kome langt og for lyden sin del er det ikkje så veldig mykje praktisk arbeid igjen, meir fininnstillingar og slikt. Utfordringar: Ein gåen forsterkar som skrur seg av når det ikkje er nok signal i frå spelaren. Dette betyr at eg må spele på full guffe for at den ikkje skal skru seg av. Skal ut på BassBrothers straks for å sjekke opp. Treng sub. Dørelementa spelar ikkje djupt og høgt nok for "råning" eller "brifing". Tette kassene. Kassene er ikkje heilt tette rundt elementa og visse andre småstadar. Må også fylle kassene med litt dempematerial. Innstillingar, innstillingar, innstillingar. Har aldri leika med treveis aktivt oppsett før så her er det mykje å lære kva gjeld lyd. Dørene ristar. E39 har mykje drit i dørene, pyntelister og anna tjafs som gjer meg grinete. Ei opprydding trengs! Bilder sidan sist: Høgresida av bilen Venstre side Utafor bilen: Avspelingskonsoll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Ser at d er en gammel tråd, men åssen ble d tilslutt her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå