Henryk Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Hei! Er nysjerrig med tanke på og selge bilen min. Jeg lurer på hva en normal pris og hva folk ville vært villige til og gitt for en følgende bil: 1993 Bmw 520ia. Vulkangrå metallic. 172000km. Nylig eu-godkjent. Nye bremser rundt hele bilen ( da mener jeg alt ) skiver, klosser, callipere forran, og håndbrekk. Alt nytt i forstilling ( Forstilings kontroll foretatt ) Nye dempere og topplagere bak. 99%Rustfri. Ny lakkert bakluke, bakfanger, og under lister rundt hele bilen ( pga overflaterust ) Bilen har også strøkent svart skinn interiør. Har også mye utstyr som feks; airbag, eljusterbare lys. Cruisecontrol, takluke. Hva ville folk gitt for en slik bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Håpløst å gi svar på. Gamle biler er rein bingo, da tilstand betyr alt. Det som er gull hos noen, er dritt hos andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 30k? +/- Ga 30k for min e34 520i 1992 mod med 220.000 km på tellern, fulgte med en delebil (e34 520i) hvor jeg har solgt deler og vrakpant til ca 5k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Rundt 30k kanskje? Til sammenligning betalte jeg 18k for min e34 520ia touring (gått 218' km da jeg kjøpte den) for litt over 1 år siden... Den er det litt rust på, småbulker her og der og måtte ut med ca 10k for å få den i god teknisk stand. 520 med automatgir er jo ikke akkurat så veldig tiltalende for de fleste? Er vel flest unge folk som gjerne vil kjøpe e34... og da helst med større motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Hei Henryk Det som er gull hos noen, er dritt hos andre. Enig med den Span over finn eller autodb og sammenlign priser!! Noe tror bilen er gull verdt med styling og andre setter pris på en pent holdt orginaler. Plusset ditt er jo selvf de nye delene mens det går som nevnt noe i minus med automaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Vrien å finne pris utifra finn på denne og, E34 spriker fra vrakpant til 100.000 avhengig av tilstand. 25000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Takk for fine svar! Jeg har vell nå forsket litt rundt, og fått et intrykk av hva jeg kunne legge bilen ut for. Det er jo noe helt annet hva andre er villige til og gi for en e34. Det er jo tråss alt en gammel bil. Det er svært få som faktisk ser hvor mye jobb og penger det er lagt igjen i bilen. Får vell nesten bare legge den ut og se hva som skjer. Det er ikke ofte man finner en rustfri e34 med 172k på telleren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Det er ikke ofte man finner en rustfri e34 med 172k på telleren! Det gir jeg deg rett i. ikke gi den bort. Er det en entusiastisk BMW kjøper vet han også at bilene kun på en kveld i garasjen kan bygges om til manuell gir om den ikke faller 100 i smak. Grå med sort smaker mistenklig bra og er den velholdt er det en flott kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Kan du ikke legge inn link til salgsannonse? Sannsynligheten for at noen kjøper bilen for så og bygge den om er liten. Er en forbanna lang kveld med jobb og koster fort noen tusen i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå