M-technik Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Ønsker å kjøpe ECU til E39 523i (m52) med delenr: 1 429 861 Ta kontakt på tlf: 99461891 hvis du har en til salgs.
SweetBMW Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Du får ikke brukt den som ren bytte ecu hvis du ikke visste det.
SweetBMW Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Den må kodes ja, matches opp mot din eksisterende ECU. RPM Motorsport i Canada gjør dette, jeg har ikke møtt noen i Norge som gjør dette på en akseptabel og feilfri måte.
-Vegard- Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Den må kodes ja, matches opp mot din eksisterende ECU.RPM Motorsport i Canada gjør dette, jeg har ikke møtt noen i Norge som gjør dette på en akseptabel og feilfri måte. feil, ny ECU må kun synkroniseres mot EWS. Gjorde dette på min når jeg satte i b28. GS Bildeler i Skien fikset dette på et kvarter!
SweetBMW Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Jaha? Da må du gjerne forklare meg hvofor de ikke kunne gjøre dette for meg når jeg spurte Brukt EWS er matcha opp mot ETT VIN nr, som kun kan gjøres en gang. Hvis ikke de har noe spesielt utstyr til å endre dette med. Ellers kunne jo alle bare stikki til en bil, bryti opp panseret, bytta hjerne og kjørt av gårde hvis de hadde med seg en laptop.
Eirik Viste Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Hei. Jeg kan skaffe deg hjerne som startsperren blir fjernet på og som i tillegg øker effekten i motoren. Den kan også optimaliseres til bruk med M50B25 innsug. Da kan effekten bli over 200 hk i motoren. Har god kontakt med en dyktig kar i Tyskland. En slik hjerne koster 4.000 kr + frakt. Du kan få innbytte av din gamle hjerne på 500 kr inkl frakt. Programmeringen til M52B28 med m50 innsug fungerer supert . Og venter på tilbakemelding fra en som har 523 med M50 innsug. I morgen drar jeg hjemover til Norge og er hjemme på tirsdag kveld. På onsdag kan vi snakke nærmere hvis dette er interessant for deg. Hilsen Eirik. 92 22 65 44 .
-Vegard- Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Jaha? Da må du gjerne forklare meg hvofor de ikke kunne gjøre dette for meg når jeg spurte Brukt EWS er matcha opp mot ETT VIN nr, som kun kan gjøres en gang. Hvis ikke de har noe spesielt utstyr til å endre dette med. Ellers kunne jo alle bare stikki til en bil, bryti opp panseret, bytta hjerne og kjørt av gårde hvis de hadde med seg en laptop. det er nå hvertfall gjordt og bilen starter
SweetBMW Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Og du er da sikker på du ikke har en skjult EWS i bilen din eller noe annat jallamekk eller at de har en tuna hjerne uten ews eller bruker en ews simulator? Isåfall, good for ju
-Vegard- Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 helt sikker ja, er ikke dum heller, veit hva jeg snakker om!
-Vegard- Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Joooo da det tror jeg du er du får tro hva du vil, min starter med 528 hjerne hvertfall og org ews
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå