bmwtussan Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Selger en air Condition pumpe har vært på en E36 325tds ca 94-96 325 diesel motor Selges slik den er for 300.-
bmwtussan Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Prøver opp en gang til før den går på søppla.
Eirik Viste Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Hei. Tror ikke at denne kompressoren er fra E34 525. Reimhjulene der passer kun multireim, så det er mest trolig at kompressoren kommer fra en eldre motor. Kanskje bruker dieselmotorene denne type reimhjul? Spesifiser bedre i annonsen hvilken AC pumpe du skal selge. Prøv å finne ut av delenummeret på pumpen til hvilken motor den brukes. Da er det mye lettere å selge deler. Hilsen Eirik.
bmwtussan Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Da må den komme fra en 325 diesel motor ca 94-96 mod. Jeg klarer ikke og se mere nr en det som vises på bildene, så klarer ikke og tyde alle tallene. Får ligge en uke til, så går den på søpla.
Eirik Viste Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Hvis du er sikker på at kompressoren da kommer fra en TDS motor, ville jeg ha forandret annonsen og lagt til E36 325TDS/E34 525TDS 300 kr i overskriften. Alltid lurt å være så presis som mulig i annonseoverskriften. Siden prisen er så lav blir kanskje folk interessert i å ha en kompressor i reserve. Bare noen tips fra meg. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå