Evenol Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Hvor kjøpte du de hvite led-pærene til angeleyes'a? (Antar at disse ikke gir feilmelding?) Spent på å se hvordan den blir uten rails. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Hvor kjøpte du de hvite led-pærene til angeleyes'a? (Antar at disse ikke gir feilmelding?)Spent på å se hvordan den blir uten rails. Disse ble kjøpt hos Dybvik-Trading Har et sett liggende til E90/91 om du er interessert? Gir ikke feilmelding nei Spent selv! Liker å skille meg ut litt, så spennende å prøve litt nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Min ble levert i en grå grunner.. Sikkert hakket mørkere enn den som står på bilen din nå Aha, så den ble ikke levert i svart matt eller blank? Da kan jeg jo like så greit lakkere den jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Var en tur hos söta bror igår, og kom da over et komponent sett fra Infinity med 2 x 6.5'' sub + 2 tweetere som skal kunne brukes til fordel for HiFi anlegget som står i. Er på jakt etter bittelitt dypere bass samt litt klarere diskant, så ble til at jeg handlet dette for en VELDIG billig penge. Prøve å få montert dette og de nye grøftelysa iløpet av uka/helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Da har jeg bestilt meg lister for fjerning av takrails, samt Lamin-X film til frontlyktene. Fikk også prøvemontert BBS LM felga igår (endelig) og jeg ble egentlig veldig skuffet.. Syns det ble for tamt og kjedelig på sølv bil, så de blir mest sannsynlig solgt iløpet av vintern. Kjedelig greier, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 funnet noen andre felger som er under vurdering da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 funnet noen andre felger som er under vurdering da? Har jo lenge vurdert Rotiform BLQ bl.a, men har veldig gode priser på TSW felger og litt replicafelger så titter litt rundt på forumer nå for å se hva som kan bli gromt og som skiller se ut litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackdiamond Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 jeg har originalt kun xenon i nærlys, har montert 55w xenon i fjernlys og 35w i grøfte lysene null feilkoder kan se om jeg finner plassen jeg bestillte de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 jeg har originalt kun xenon i nærlys, har montert 55w xenon i fjernlys og 35w i grøfte lysene null feilkoder kan se om jeg finner plassen jeg bestillte de på Sikker på at du ikke har Bi-Xenon lykter men med ekstra fjernlys til høyre for linselykta? Som regel H7 Halogenpære som sitter der. Bruker LED i alt av lys nå, og det fungerer utmerket uten feilmelding eller tull. Riktignok montert motstand på grøftelysene og skiltlysene, men var ikke akkurat store jobben Gjør gjerne det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Har ikke skjedd veldig mye siden sist, ble rygget på forrige uke og fikk da noen småriper på høyresiden av frontfangern. Men avventer med å lakkere dette til våren så tar jeg frontfangern samtidig med bakfangern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Valgetskval på felgfronten! Skal jeg gå for blank svart eller sølv? Syns kanskje svart vil bryte opp litt mer og matche Carbondetaljene bra. Mens sølv er en safe farge men samtidig litt kjedelig. Er snakk om 19" i bredden 8.5" foran og 9.5" bak med dekkstrekk og max spacing Bakhjulene er ganske concave så bygger greit i ET 35 og med 20mm spacere. Forresten noen som vet hva disse felgene heter? Svart: Sølv: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Syntes felgen blir så flat og borte når den er svart. Sølv med matt klarlakk er en sikker vinner spørr du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Syntes felgen blir så flat og borte når den er svart. Sølv med matt klarlakk er en sikker vinner spørr du meg Er VELDIG usikker nå.. Hadde jo som sagt tidligere gått til innkjøp av BBS LeMans reps felgene i 19", men disse ble for kjedelig på sølv bil syns jeg. Så disse skal selges. Synd, for felgene er ordentlig fine Driver å leiter etter sølv E91 med svarte felger for å se hvordan det blir. Men ikke mye å velge i på den fronten føler jeg.. =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Slenger ved noen bilder jeg tok forrige uke. Møkkete bil, i know! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå