Ryeng1 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Dagens bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Skal fjerne bakruteviskern på bilen, noen som har gjort dette på en E91 før? Fjernet denne på alle mine tidligere biler, men E91 typen er noe uvanlig siden vippbrytern til glassluka sitter sammen med viskern på enn måte. Må jeg evt kjøpe en brakett e.l for å tette hullet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Da er sommerdekk bestilt, samt Lamin-X film til frontlyktene Dekk dimensjon ble 215/35/19 foran og 225/35/19 bak. Blir med andre ord grei dekkstrekk! Så nå satser vi bare på at varmegradene holder seg og det fortsetter å regne litt så vi får våren tidligst mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Ryddet litt på hdd på Mac'en nå, og fant igjen et drøss med bilder av mine gamle biler. Holder litt liv i tråden ved å slenge inn noen bilder av mine gamle biler Enjoy! '06 Audi A3 S-Line '09 BMW 1-Serie M-Sport. '01 Audi S3 Porsche Edition. Det var da 3 av mine 17 biler.. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Likte A3'en best mister! Kanskje fordi den er rød? : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Likte A3'en best mister! Kanskje fordi den er rød? : p Sjææl ass! Hehe, kanskje det kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 frekke biler likte godt S3en og har sett den røde der på et treff engang Men E91'en din er penest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 frekke biler likte godt S3en og har sett den røde der på et treff engang Men E91'en din er penest Takk for det! Jeg var klart mest fornøyd med den burgunder rød A3'en, men S3'en var morsom! Hehe, er veldig godt fornøyd med 3-Serien jeg har nå men må bare få den ferdig før sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Ja, Den røde var rå... Eg har fortsatt ikke fått solgt coupen så har enda ikke fått anskaffet meg min E9x enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Hva er det du skal ha deg nå da? Ser den ligger på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Hva er det du skal ha deg nå da? Ser den ligger på Finn. Har ikke lyst til å selge, men må det nå grunnet økonomiske årsaker. Hakke peiling rett og slett! Mulig jeg blir uten bil noen mnd og handler meg Audi A5 til sommern. Eller så blir det muligens Nissan 200SX S14A prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå