Huricane Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Heisann . Tidligere i sommer kjøpte jeg en 2009 mod 320 xdat . Bilen er gått 80 tusen, og motor fikk hartge motor oppgradering (209hk og 415nm) når bilen var så godt som ny . Er der noe med disse bilene man bør være spesielt obs på, med denne oppgraderinga, og generelt ? Noen modeller har vel hatt dårlig turbo blant annet ? Jeg takker og bukker for alle svar =)
DCA Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Holder kassa på denne enda? hvor mye tåler den egentlig?
Huricane Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Chip er nå tatt ut av denne bilengrunnet vibrasjoner under hard belastning . Hadde bilen inne til sjekk hos Bavaria, de tok ut chipen og mente da bilen var bra .
LarsBMW Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Er vel noe i drivverket som gjør at det vibrerer. Sette ned motoreffekten er en kjiiip måte å reparere bilen sin på.
Huricane Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Mest sannsynlig . Jeg synes også d var en rar måte å gjør det på, men så lenge de mente det var bra nå, og jeg skulle selge bilen . Så kan ikke jeg gjøre så mye mer .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå