OTffs Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Tenker å kjøpe meg biltransporter, og lurer litt på hvilken jeg skal gå for.. Vil ha en med hel bunn, og nyttelast så høy som mulig, over 1900 kg ihvertfall.. Lurer på om folk vet om noen merker jeg bør styre unna, da jeg ikke har lyst å skru på hengeren hele tiden og vil ha en så stabil henger som mulig.. Maks pris på 30 000 ferdig reg, helst under, da jeg ikke har alt for mye penger å rutte med Har Klasse BE, så folk ikke begynner med det maset Har sett litt på denne, selv om den koster litt over budsjett : http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=27720711 Ellers har jo Tysse bra hengere, og har sett litt på denne: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=31989171 Kom gjerne med andre forslag Blir kjøp tidligst i januar-februar, så akkurat nå er det bare innhenting av info
e30 tic Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Sjekk for all del OMREG avgiften før du handler brukt henger! MAnge som har brent seg på det, en kompis har en slik tysse og di kan jeg gå god for, har brukt den mye!
OTffs Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Ja, vet omreg kan være ganske ekstreme på hengere, skjønner ikke at det kan gå an, men sånn er det no Men takk, har hørt mye godt om Tysse sine hengere, men har ikke hørt noe om biltransporterene deres
M|Fjeld Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Brian James lager knallgode tilhengere til en fin pris Ville sjekket det ut, har et godt rykte og de fungerer utrolig bra. Disser er spesial laget for lave biler, og har nyttelast på 2Tonn. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=26940543
e30 tic Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Er mye man ikke kan forstå i dette landet, et par kompiser har både boggi henger, båt og biltralle og det har vært lite trøbbel med de har du lav bil sko du hatt en med tipp, men der er mer som kan ryke
OTffs Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Brian James lager knallgode tilhengere til en fin pris Ville sjekket det ut, har et godt rykte og de fungerer utrolig bra.Disser er spesial laget for lave biler, og har nyttelast på 2Tonn. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=26940543 Ja, har sett på de, og de virker veldig praktiske og solide.. Hvordan er det med omreg på nye hengere, er det inkl i prisen?
M|Fjeld Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Mhm, men hvordan det er med omreg på denne hengeren her vet jeg ikke, men vil tro at det inngår i prisen
Evopower Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 De Brian James trailerne er helt rå! Ingen som kan vise til samme bredde på planet, eller lengde. De er lave og stabile og ikke så store hjulhus som stikker opp på sidene. Vi lånte en slik på gatebiltreff og da kom hengeren til sin rett. Ingen problem å kjøre en senka E36 M3 oppå denne her. Vil tippe nyprisen på disse ferdig regga nærmer seg 80.000 nå. Blir 2-3.000 dyrere for hver år disse hengerne faktisk! 13" lavprofildekk fungerer veldig bra. Privat har jeg en Brenderup 2500GT som jeg ga 40.000 for ferdig regga. Det er også en solid henger, med vippeplan som er kjekt. Men hengeren er høy og bratt planvinkel ved av og pålessing. kan ikke kjøre over 90 km/t. Da vingler den. Den har 185/75-14 dekk tror jeg, så skal få satt på 185/55-15 hjul for å få mindre bevegelig gummi. Det skal nok hjelpe på.
johnja Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Nå er jo den Brian James hengeren det linkes til NY, og dermed er det ikke omregistreringsavgift. Det er først når hengeren skifter eier at det tilkommer. Prisen er jo også langt unna 80`såvidt jeg kan skjønne, nærmere bestemt 33600,- + mva
Dirty Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Brian James frakterene, er ingenting som slår de Men ville tittet litt på Tredal, gode bilfraktere med godkvalitet
Dirty Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Ingen som slår tredal på fjæring viktig å støtte opp lokalbedriften litt
thorbis Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 brian james helt klart. utrolig solid og stabil henger. eneste minuset er levrandør tilhenger spesialisten. elendig service og dyr. ellers er de solide som fy og tåler høy fart. brian james henger ny med dekkstativ, hjulstoppere og 4 hjulstropper ligger på ca 40-45k.
Berndtsson Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 En ting som er verdt å merke seg, er at omreg på hengere antakeligvis går ned med 44% til neste år:) Det er ihvertfall foreslått i statsbudsjettet, og det er igrunn rart om dette ikke blir vedtatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå