Torre Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Hei Kan noen si meg om dette er en orginal Hartge vinge eller bare en kopi?
pedro Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Hei Ser akkurat ut som stemplingen på min originale Hartge E34spoiler. http://www.hartge.de/e/bmw_3er.html?PHP ... 81ed22dafd Kan prøve å sende dem en mail. Er enklere å få svar av HARTGE enn Alpina ihvertfall. Skulle forundre meg MYE om dette ikke var en originalspoiler. P
ZhilleN Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Hvis den hadde vært orginal, hadde vel BMW logoen været inngravert også mener jeg, sammen med Nr. hvis jeg ikke tar feil.
pedro Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Original hekkspoiler fra min ex 540 Hartge. Fulgte med Tüfpapirer i sammen med vognkort
Torre Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Takker for svar så langt Har sendt en mail til Hartge for å høre hva de tror.
Torre Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Fikk svar fra Hartge, og de mente den var Original ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå