capri-rs Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Er det noen som har gjort dette? hvordan er det gjort med ladetrykk/vnt styring Mvh Geir
TRF Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 styr med trykk, bruk altså trykk klokke istedetfor vakum. Dette vil gjøre at "uten trykk" så står bladene helt stengt, og etterhvert som trykket stiger, så åpner de.
capri-rs Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 akkurat nå har eg ein 10 psi actuator på men har ikkje målt ladetrykket på bilen.virker bra men er sikkert rom før forbedringer. hvis man skal ha meir ladetrykk må den mappes ?
TRF Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 ligger fuel cut på ca 1,2bar mener jeg. Enkleste (og som jeg og ofte gjør) er å bruke en "boost controller" før map sensor (fjærbelastet, slik at den er helt stengt før den åpner), slik at denne aldri leser mer enn ca 1,1-1,2.
capri-rs Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 ein bleed valve altså,hmmm tenkte meir på ein controller mellom innsug og actuator. btw var ikkje heilt bolton dette LOL
TRF Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 hehe, det tviler jeg ikke på mye styr å få på klokka?
capri-rs Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 ble litt sveising ja,måtte vri kompressorhuset mykje for å gå klar av motorfeste og da vart det litt problem med IC slanger. rørbøyemaskin er i hvertfall kjekt å ha. dette medførte også at org. brakett til klokke passa svært dårligt.litt klipp og lim og noen pils ordna saken der. finish på ting ble ikkje så viktig etter kl 12 natt til lørdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå