Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

styr med trykk, bruk altså trykk klokke istedetfor vakum. Dette vil gjøre at "uten trykk" så står bladene helt stengt, og etterhvert som trykket stiger, så åpner de.

Skrevet

akkurat nå har eg ein 10 psi actuator på men har ikkje målt ladetrykket på bilen.virker bra men er sikkert rom før forbedringer.

hvis man skal ha meir ladetrykk må den mappes ?

Skrevet

ligger fuel cut på ca 1,2bar mener jeg. Enkleste (og som jeg og ofte gjør) er å bruke en "boost controller" før map sensor (fjærbelastet, slik at den er helt stengt før den åpner), slik at denne aldri leser mer enn ca 1,1-1,2.

Skrevet

ble litt sveising ja,måtte vri kompressorhuset mykje for å gå klar av motorfeste og da vart det litt problem med IC slanger.

rørbøyemaskin er i hvertfall kjekt å ha.

dette medførte også at org. brakett til klokke passa svært dårligt.litt klipp og lim og noen pils ordna saken der.

finish på ting ble ikkje så viktig etter kl 12 natt til lørdag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...