BmwE34M5 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Hei! Skal ta bilder av felgene i morgen! Det lokket tror jeg faktisk jeg har ja. Tar litt bilder av deler å legger ut i morgen jeg. Versjonen på navigasjonen er jeg neimen ikke sikker på.. fra 1998 model hvertfall! Har du bilder av felger og interiør?Har du et sort lokk (skinn) til midtarmlenet bak? Hvilken versjon er navigasjonen?
BmwE34M5 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Hei! Skal ta bilder av felgene i morgen! Det lokket tror jeg faktisk jeg har ja. Tar litt bilder av deler å legger ut i morgen jeg. Versjonen på navigasjonen er jeg neimen ikke sikker på.. fra 1998 model hvertfall! Har du bilder av felger og interiør?Har du et sort lokk (skinn) til midtarmlenet bak? Hvilken versjon er navigasjonen?
BmwE34M5 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Noen som vil komme med et bud på alt?
joggis Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 du har vell tilfeldigvis ikke bremser også? fra 750
BmwE34M5 Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 Prøver å legge ut litt bilder jeg, men det kan jeg tydeligvis bare glemme.. Eller? Prøvd i 2 dager nå, får bare opp: General Error! The file IMG_0250.JPG exceeds the upload_max_filesize directive in php.ini. Contact us for support Hva gjør jeg for å legge ut bilder her da? Har jo gjort det mange ganger og ikke vært noe problem før.
mbruer Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 www.photobucket.com Reg deg der og last opp, så bruker du IMG linkene til bildene og legger inn her, så blir det heeelt knall skal du se;) Fant du ut om dørhåndtakene?
Robin L Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 har du midtkonsoll, hanskerom , oppbevaringsromet til vensktre for rattet i skinn til e38? ser du har dashbordet.. hvor mye? må være 100% strøkent om det skal bli aktuelt.
beemer93 Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 hjernen til 525, mye skal du ha for den ? og evt har du ledningsnettet også ?
Bjornhbjelland Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Beltestrammeren på passasjer siden? Vist den fungerer så gir eg deg 550 + frakt. PM meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå