nalegutt Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 BMW 325i cabriolet facelift 1991 modell har nå rullet godt in i garasjen! Denne har jeg leitet lenge etter! fargen er diamant sort med sort skinn interiør. Følg med folkens å kom med ros å ris, skal være flink til og poste bilder! det som er gjort med bilen til nå er: -Grenrør av ukjennt merke sammt eksos -chipp -kvassere cam -K&N kon Filter -Senket med gule koni(usikker på hvor mye) -foringer er byttet -bremser er nytt -lakert div understells deler -sorte DE lykter i front -mørke blinklys i front -mørke sideblinklys -Lamin-x film på grøftelys -is leppe ifront -vindshot -panser BH (med hull til BMW emblem) -sort grill -Tysker emblem i grill -tårnavstiver forann -Lenso BSX 9x16 felger Ting som skal gjøres iløpet av vinteren: -Eisenmann eksos -skifte av div deler til giroverføringen(bestillt) -M-techII pakke utvendig -toning av ruter Bilen kom mesten nett ifra stavanger,så har ikkje rukket å ta så mange bilder av dem! men litt garasjebilder skal det nokk forbli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 "Følge med" Ver så snill å ikke bytt til sorte nyrer da Jeg har en liggende som du kunne fått billig, men nå har du jo bestillt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Ja larsen,dei e allerede bestillt å på vei i posten grett å ha ein av kvar så kan en bytta ut om en ikkje blir fornøyd;) Så kan du holda av ein poleringstime når da sommrast Larsen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Er dette gamlebilen til Tom Arne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Det er hans gammle ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Da er den fin!!! Han har jo masse bilder her du kan låne mens du venter på dine egne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 gratulerer med ny bil, e30 cab har jeg sansen for:) Hiv ut noen bilder når du kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 den var perfekt! Eneste som kan forbedres på den er noe heftigere felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Noe Kerscher felger kanskje? Hadde tatt å byttet skiltene inn i nye, det gjør sinnsykt mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Tusen takk folkens! Se der ja, der kom det et bilde:) ja,kanskje eg skulle hatt fått meg nye skilt? Har veldig lyst på Lenso BSX felger, men om noen har andre forslag så bare brøl ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Andre skilt? Nei, vær så snill. Denne bilen SKAL ha disse skiltene, ikke få noe ny plastdrit på denne. Det angrer du på når den blir enda eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Hvorfor ikke kjøpe ekte BBS RS da? Nye skilt gjør susen det! Ser bare gammelt og tragisk ut med de gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Ser folk har delte meninger om nye skilt;) Org bbs rs ja, har kjikket litt men er stiv pris på dei i desse dager! Du får kontakte meg på pm om du vet om nåken til ein OK pris! Kersher felger kjikket eg også litt på,er jo fine dem og! Felger er ikkje enkelt! Men blir nokk 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 en såpass ordentlig e30 cab fortjener noen skikkelige hjul så ut som en fin bil. har forøvrig noen 15 rs til salgs, men blir vel hakket for lite tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå