Gå til innhold

BMW E30 325i cabriolet Nye felger montert!

nalegutt
 Share

Anbefalte innlegg

Ser folk har delte meninger om nye skilt;)

Org bbs rs ja, har kjikket litt men er stiv pris på dei i desse dager! Du får kontakte meg på pm om du vet om nåken til ein OK pris!

Kersher felger kjikket eg også litt på,er jo fine dem og! Felger er ikkje enkelt! Men blir nokk 16" :)

Jau, mye kult man får til E30 da! De som står på kan jeg kanskje kjøpe viss du ikke skal ha så mye for de. Hadde uten tvil gått for 17" eller 18" jeg da men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor ikke kjøpe ekte BBS RS da?

Nye skilt gjør susen det! Ser bare gammelt og tragisk ut med de gamle.

Det er TRAGISK med plastskilt på en gammel bil. Gammel bil = gamle skilt. Alt annet er tragisk! Leverer du inn de gamle får du de ALDRI tilbake, så tenk deg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er masse Bilder på google med Lenso 9x16 rundt om :)

Selv handla jeg OZ-felger i år.. 9x16 foran, og 9,5x16 bak.. Det ser OK ut synes jeg, andre liker 16 best, men nå har jeg handlet et annet sett til neste års sesong, som blir i 8,5 og 10x17". De fyller buene på en helt annen måte, og man slipper "tomrom" i fremkant og bak-kant av spesielt bakhjul..

Men som sagt, en smakssak :) Herlig bil du har i alle fall! :) Selv hatt 2xE30`cab, så sommeren din blir nok herlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeHe,nei det skal ikkje være lett.

Han sa han hadde mesten solgt den et par ganger tidligere.

Men den skal få god msorg fra min side også :) står tørrt lagret i garasje no,å masse deler blir handlett inn iløpet av vinteren,så den er klar for treff til sommeren :)

Vist noen har tårnstag og selge så skrik ut :) det må være i bra stand!

Noen formeninger om hva mer som bør gjøres med bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...