SSM Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Ser folk har delte meninger om nye skilt;)Org bbs rs ja, har kjikket litt men er stiv pris på dei i desse dager! Du får kontakte meg på pm om du vet om nåken til ein OK pris! Kersher felger kjikket eg også litt på,er jo fine dem og! Felger er ikkje enkelt! Men blir nokk 16" Jau, mye kult man får til E30 da! De som står på kan jeg kanskje kjøpe viss du ikke skal ha så mye for de. Hadde uten tvil gått for 17" eller 18" jeg da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Hvorfor ikke kjøpe ekte BBS RS da?Nye skilt gjør susen det! Ser bare gammelt og tragisk ut med de gamle. Det er TRAGISK med plastskilt på en gammel bil. Gammel bil = gamle skilt. Alt annet er tragisk! Leverer du inn de gamle får du de ALDRI tilbake, så tenk deg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel l Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 de skal jo gå over til aluminium nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Ja, fra 2012 blir det "metall" igjen. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 15" ja,det blir litt knapt! Går det ann og bygge om dessse til 16"? Med nye felgbaner osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Det går, men ser jævlig dumt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Gratulerer med flott bil og ikke minst, velkommen i lav bmw med taket nede klubben Ser strøken ut, men en felgoppgradering er nok ikke feil nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Hadde et par lenso bsx felger på lån for og teste, hva synest dere? 9x16 ET20 hadde bare en felg hjemme på lån så fikk liksom ikkje sjå heilheten men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Er masse Bilder på google med Lenso 9x16 rundt om Selv handla jeg OZ-felger i år.. 9x16 foran, og 9,5x16 bak.. Det ser OK ut synes jeg, andre liker 16 best, men nå har jeg handlet et annet sett til neste års sesong, som blir i 8,5 og 10x17". De fyller buene på en helt annen måte, og man slipper "tomrom" i fremkant og bak-kant av spesielt bakhjul.. Men som sagt, en smakssak Herlig bil du har i alle fall! Selv hatt 2xE30`cab, så sommeren din blir nok herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Ser helt konge ut med de felgene! Denne bilen blir sjeeef! Jeg var klar til å hente den da Tom Arne hadde den på finn i fjor på denne tiden, så klarte han ikke å selge allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 HeHe,nei det skal ikkje være lett. Han sa han hadde mesten solgt den et par ganger tidligere. Men den skal få god msorg fra min side også står tørrt lagret i garasje no,å masse deler blir handlett inn iløpet av vinteren,så den er klar for treff til sommeren Vist noen har tårnstag og selge så skrik ut det må være i bra stand! Noen formeninger om hva mer som bør gjøres med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 17" 17" 17" 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 hehe, blir 17 når jeg har rå til BBS RS eller kommer over et sett eg kan restaurere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Eg har BBS RS i 16" te salgs, men då må du bredda bilen din. For dei e 5x112, då må du ha spacera for boltsirkel...Så e dei 9x16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå