BMWE30I Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Hei er det noen som har en låsepinne til bakruta til bmw e39 Touring, nommer 9 på bilde http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... Ref=Direct Denne har desverre utgått så mangler jeg dessverre denne til ruta, så hvis noen har rooooop ut, trenger denne raskt. Kan betal godt for denne pinnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Høres helt sykt ut. Har du hørt med koed.no, schmiedmann og BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 søk delenummer på feks ebay, utrolig hva du finner der. Men at den delen har utgått har jeg vansklig for å tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Har søkt delenummeret på ebay og sjekket med både bmw, koed og ebay. delene er utgått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Har til og med ringt til koed og gsbildeler. og de sier også at delen er utgått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Askøy Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Hei du,fikk aldri de nye gummiene til nøklene mine,gjøre seg til kjeltring for 200kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Hei du,fikk aldri de nye gummiene til nøklene mine,gjøre seg til kjeltring for 200kr Hei må bare beklage, men har gått i glemmboka da det skjedde litt mye den tiden, men skal få send det i morgen.. er ikke interesert til å gjør meg til kjeltring for småpenger.. Beklager så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå