Dhamree Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Da har jeg kjøpt meg en e30 til, bilen er ein Bmw Scwarz 325 Preface, som er skrudd i deler.På den andre e30'en min(318is med 2.7 alpina motor med turbo) står det nå full mtech2 styling og er generelt leid av mtech2. Da vurderer jeg full renovering har jeg komt over og sett et par mtech1 biler, synes det ser veldig bra ut tenkte bygge denne bilen til dama så må se litt skikklig ut, men finner ikke så mange på nettet som er skikklig lave osv med kantfelger. så visst noen har bilder av e30 med mtech1 eller en annen preface som er gjort div med som ser bra ut er det bare og legge ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Modifikasjoner: -Lyktefilm, gul og sotet. Tåkelykter skal også bli gule. -Senket 40/40. På bilde er det 60/fail. -Trunklip. -Startec baklykter. -Oz Turbo (ikke på bildene) Etter min mening må man ikke ha m-tech 1 eller 2, men det er pent. Jeg synes bilen har vakre linjer, og det går helt fint uten noe videre styling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Modifikasjoner: -Lyktefilm, gul og sotet. Tåkelykter skal også bli gule. -Senket 40/40. På bilde er det 60/fail. -Trunklip. -Startec baklykter. -Oz Turbo (ikke på bildene) Etter min mening må man ikke ha m-tech 1 eller 2, men det er pent. Jeg synes bilen har vakre linjer, og det går helt fint uten noe videre styling! Planen var å kjøre på 16" Rser, 8,5" framme og 10" bak. I og med at det er 16" synes jeg bilen skal ha Styling. Hadde jeg hatt 17" til denne bilen vilde jeg droppa styling evt, men er usikker enda så er bare å komme med inspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Noen av min M-tech1.. OZ Futura 9-9,5x16" ET14 og ET8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Noen av min M-tech1.. OZ Futura 9-9,5x16" ET14 og ET8 Bilen din er fet jørgen, og det har jeg sakt før !; )! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Min 1986 325i med 17" alpina kopi felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Fra 2010: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Min 1986 325i med 17" alpina kopi felger Nyyyydelig, trenger ikke styling. Det ser man her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Min 1986 325i med 17" alpina kopi felger Nyyyydelig, trenger ikke styling. Det ser man her! Ja den var jævlig fin bortsett fra, at den var litt for høy, e30 må være griselave etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Trur jeg må revurder felgvalget på e30 alpina felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Det enkle er ofte det beste; shadowline, litt senk, M-tech I spoilere og 17" Alpina replica... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Perfekt Orjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Herlig bil Orjan! Bygger selv en Mtech 1 nå og gleder meg virkelig!! Jeg skulle akkurat til å lage en slik en tråd! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Ja den er flott den der Er ingen E30 ekspert, men egentlig er det vel ikke M-tech I front, men en LE-leppe...eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå