hylle Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 2 stk Sportstoler i sort skinn til E30. Har nylig splitta dem og satt dem sammen igjen, Alt fungerer bra. Litt slitt i sidestøttene, men det er ikke hull i skinnet. Tipper de kan bli veldig bra med noe skinnpleie. Selges for 3000,- Eller høyeste bud over. Stolene kan hentes i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Dukker det opp bakseter tilfeldigvis, så er jeg interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Er det til 2 eller 4-dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 4 dørs, MEN man kan jo sette disse over på mekanisme fra 2 dørs! i sidene er det originalt hull til vippearmen.. så det går fint å flytte over om du har 2dørs stoler selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Okei, det er mulig det asså. Jeg har en stol jeg kan ta fra, en for lite. Titter litt etter bakseter jeg og da. Så ser vi, hvis ingen melder seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Glemte å skrive., Stolene har også varme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 hva med baksete, har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Det ligger noen bakseter i sort skinn på ebay, den amerikanske og engelske, Koster mellom 150 og 300 dollar . Det er frontstoler som jeg selger her som er vanskelige å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 opp igjen, ingen som vil ha disse? vanskelige å få tak i de her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe30-85 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 hey. kor i lannet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå