steinsus Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Da har den røde fått norske skilter og er ferdig godkjent for norske forhold. Om den skal selges nå så er prisen kr 50.000,- Den grønne har jeg nå fått kikket bedre over og det er ikke så ille som jeg først trodde med det gulvet og kanalene. Denne selges nå sammen med den lyseblå (som delebil) for kr 15.000,- og da inkludert BBS eller Kamei frontspoiler(valgfritt) Vh. Stein tlf. 99310944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Da har vi fått på senkesett og nye gassdempere, helt ny og enda råere look på den nå, rette stuket, prøver litt forskjellige felger om dagen. Har lagt klar en BBS frontspoiler til lakkering som skal monteres og kanskje det blir skjørter på også. Selges ikke under 55.000.- men kom med bud da det er for mange biler i omløp her for tiden. Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexlomax2 Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 er den røde solgt? vis ikke, har du noen bilder? kan du sende de på mail: kaarebakke@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 er den røde solgt? vis ikke, har du noen bilder? kan du sende de på mail: kaarebakke@gmail.com Den er ikke solgt enda, kommer en og skal se på den på tirsdag eller onsdag, og jeg tenkte ta noen bilder av den slik den er nå på søndagen når jeg har fått vaska den og satt på et par pene hjul, så jeg laster opp de her da , sender deg noen også Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Nå må du ikke selge den grønne da. Her blir deler lagt så lurt, at jeg ikke finner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Nå må du ikke selge den grønne da. Her blir deler lagt så lurt, at jeg ikke finner igjen. Haha, nei den er ikke lengre til salgs den grønne kommer inn til deg når du er klar/har tid for den og litt jobbing. Men jeg tenkte på om jeg skulle 'sendt med den lyseblå' også så kunne vi tatt el-nettet fra den så ødlegger vi ikke så mye på den grønne, men jeg ringer deg en dag, sitter med en fundering på å fått den nye godkjent etter H3S spec med 240hk og 300Newton som det var i Hartge sin 82 mod 335, men vi snakkes når jeg kommer hjem fra Rudskogen ! Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 El.nettet på den lyseblå passer ikke. Men tror jeg har et par liggene. Men det var det og finne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 "godkjent etter H3S spec med 240hk og 300Newton" Mulig det skulle la seg gjøre vis vi drar til tuv i danmark, ligger på grensen til tyskland. Men de snakker dansk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Da har vi litt opdaterte bilder her, her er 02-felgene mine avbildet, men bilen blir solgt med valgfritt: 6x13 BBS: http://www.02classic.no/forum/viewthread.php?thread_id=2872 eller 6,5x13 minilite felger: http://www.02classic.no/forum/viewthread.php?thread_id=2873 noen flere bilder finnes her: http://s1137.photobucket.com/albums/n517/steinsus/E21%20mappen/ (om jeg fikk linken rett da) Bilen er fortsatt ikke fin i lakken, men på mer enn 4m avstand ser den riktig bra ut. Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Fortsatt til salgs ! Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Da blir bilen konservert og lagret vekk for vinteren. Prisen er nå 55.000,- eller bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Da har bilen ligget ute på finn.no i noen uker og fått over 10.000 visninger, det må vel bety at det er interresse for denne type biler. http://www.finn.no/finn/object?finnkode=40471371 Bilen kan hentes for kr.45.000,- ved rask avgjørelse og kan leveres til 02/Classic treffet i Drammen den 20/4 om ønskelig. Jeg skal iallefall inn dit med den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hei Kan du sende meg bilder av interiøret og fra motorrom og litt beskrivelse av hvor mye rust som er sveiset gjerne på mail: e.wenaas@gmail.com på forhand takk er litt på jakt etter 1602 eller 2002 også. Vet du om noe bra der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Da har vi hatt en oppdatering på bilen de siste dagene og forberedt den til Gatebilutstilling. Prisen er 45.000,- løp å kjøp..... kan da besiktiges på Gatebil i helgen om man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Er denne solgt nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg