jojr Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Radio eneheten har du den liggende trenger kin den ene delen og evvenuelt forsterker i bagasjerom om det er ilikhet med den jeg har. Pris på kun radio?
TommyFF Skrevet April 14, 2012 Skrevet April 14, 2012 har en e39 touring 99 mod shadowline. passer rattet på min? har d klassiske og kjipe multifunksjonsrattet. er også intr i innstegslistene om de passer, samt felgene. send gjerne pm med priser. Tommy
stenils2 Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 har du enda innstrumentene? (speedometeret og det)
NSR Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 har du enda innstrumentene? (speedometeret og det) Ja, det har jeg fortsatt. Interiør pris ? Det er solgt!
TommyFF Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 hvor mye for instrumentpanelet, og er det sånn at det må programmeres hos bmw?
Hns1 Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Hva du skal ha for hele bilen ? regner med det er ribbet mye av den allerede men det som er igjen.. kassoriet og kanskje litt mer. ta kontakt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå