Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God dag

Handla meg ein sånn her for litt sia:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=31130043

Funker fjell. Har prøvd den på ein gammal Volvo 740, fekk den gamle sliteren opp i ein eksostemp på 741*C. :shock:

Var enkel å montere. Var 1/8 gjenger på den måle saken, og den lille display tingen ser veldig bra ut. Var alarm som du kunne koble til ein "buzzer", men vanlig kom det bare opp eit lite lys. Den kunne du justere sånn at den kom på på ein viss temp, og gjekk av når du hadde komt ner til ein viss temp. Kan anbefale denne til alle som er driver litt med trimming :D

Skrevet

Ja regna med d.... Har en s14b23 med custom eksos,aner ikke om det har passelig motstand...ser for meg at motstanden vil påvirke tempen. Eller tar jeg feil da?

• 1 year later...
Skrevet
Ja regna med d.... Har en s14b23 med custom eksos,aner ikke om det har passelig motstand...ser for meg at motstanden vil påvirke tempen. Eller tar jeg feil da?

utgang av trubo til downpipe og videre bør være samme dimensjon for best sirkulering så vidt jeg har erfart :S

Skrevet

utgang av trubo til downpipe og videre bør være samme dimensjon for best sirkulering så vidt jeg har erfart :S

Joa, men nå er det ikke turbo på denne da.

Mulig jeg tar feil men rundt 800-850 på en S14?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...