Naitsirhc Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Noen som har noe de vil si om E34? Har en kompis som har tenkt å kjøpe e34 og da vil han gjerne vite om det er noen fallgruver med denne typen bil? Og et spørsmål, har e34 antispinn (ASC) slik som e39 har, eller har den et annet system for antispinn?
SofaKingFresh Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Tror det er kun noen '95 modeller som har ASC Sjeldent å se E34 med det hvertfall, men det finnes.
Naitsirhc Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 På e39 har jo du den lille ruta i dashen der antispinn lyset er. Har sett den samme ruten på en god del e34, men har da ikke lagt merke til hvordan modell de er.
Fredrik 90 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 ASC var rådyrt ekstrautstyr så med mindre han skal ha 540I eller M5 så tror jeg han skal se langt etter det! Forøvig så er det å se opp for rust, rust og atter rust, vannpumpe og kjølesystem! Dette er forøvrig veldig solide å driftsikkre biler som ved godt stell av drivverk og motor kan gå langt uten trøbbel, men det er som regel rusta som tar dem! Har dem levd ett hardt ungdommskjørt liv uten noen form for vedlikehold så er det ikke mye igjen etter 300 000 km! Edit: Den lille ruta du snakker om er tegnet til fjernlyset på E34en!
goty Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Har e34 og er STORFORNØYD! edit: skulle gjerne hatt litt større motor men.
B3KK15 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 hatt min i 80000km /3,5 år nå og har egentlig ingen ting å utsette på. Byttet mye slitedeler men kan skylle meg selv når jeg kjøper bil som har gått 250000. Ikkeno anger dog!
flonoen Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Fornøyd med min e34 også, men har bare hatt den noen uker så ikke helt store grunnlaget. 535i har jeg, går helt ok, tror nok 525i hadde blitt minste motoriseringen jeg ville gått for, men folk er forskjellige.
Julianv Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Er nå på min andre E34, pga savnet fra den første Virkelig mye bil for pengene synes jeg, da de er komfortable og ufattelig gode å kjøre. Ville dog ikke hatt mindre enn 525, som flonoen over sier. Går helt greit med 2,5, men skulle gjerne hatt noen få hester til Bare pass opp for rust, og helst ikke kjøp av ungdommer da de altfor ofte er istykkerkjørt (Selverfart.. Sikkert sett på 10 biler i forbindelse med at jeg og kamerat skulle ha E34) Men holder man rusten vekke er det ikke mye som ryker ellers! Bare å følge med vannpumpe i starten, evt bytte (tar knappe 15 min og koster 400kr). Og ikke minst! Er det en sekser, ikke gass på som en galning på kald motor Ryker fort en topp da
Naitsirhc Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 Har selv e39 520, og merker at 2 liter er litt for lite Har vurdert å skifte til e34, men har nesten ikke lyst å selge bilen min. Har fiksa en del på den og blitt ganske så forelska i den
B3KK15 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 2 liter er for lite ja men nå prater vi stusselige norge der biler med 200hk+ er like vanlig som smør i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå