bergkvist Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Nettopp kjøpt e39 stv 2.0 99 mod og abs pumpen er gåen... Og det jeg lurer på om noen vett om pumpe fra 01 2.5 diesel passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Her kan du sammenligne delenummer; http://bmwfans.info/ Så umiddelbart vil jeg tro at den IKKE passer. Men sjekk selv for å være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Okei takk;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Askøy Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Hei,har skiftet hele enheten på min e39,kjøpte en brukt fra en 7serie diesel,helt lik,men den må kodes for å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Altså den abs modulen då? Hvordan fant du ut at det var den som var ødelagt?jeg går bare utifra det for antispinn speedometer abs funker ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Om du ikke har speedometer eller antispinn så er det vel venstre bakhjul sin sensor som ikke virker og ikke defekt ABS modul, som oftest ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Alle sensorene er bytter og hjullagre bak!:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Regner med at ledningsnett også er sjekket? Isåfall så er det jo meget sannsynlig at det er defekt ABS sentral. DEt er jo heller ikke helt ukjent at den kan gå i stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Ifølge han forrige eier så var det mest sannsynlig at det vaR abs sentralen som var gåenmen skal på bavaria idag å prøve å sjekke det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå