Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grovt regna så er det vel rundt 350 lakser på biler før 2000 mod. Etter 2000 så må man regne med CO2 utslipp og da blir det nesten 400k i avgifter.

Sikkert utrolig mye å spare hvis man velger alternativ beregning, men husk at du må betale den opprinnelige avgifta først uansett.

Skrevet

Har lurt litt på dette selv. Vis man finner en M5 i Sverige som er bygget om til etanol ( mye mindre CO2 utslipp ) å tar importen etter di nye reglene, da burde man jo komme gunstig ut av det. Om CO2'n blir beregna etter utslippet med etanol. :)

Skrevet

Spørs om bilen er godkjent for etanol det.

Spurte mitt lokale BT om dette for en tid tilbake og de s aat hvis det foreligger TUV papirer på E85 kittet så går det bra, hvis ikke, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...