chrio Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Hei. jeg har en E46 2003 som jeg gjerne skulle hatt AUX i men trenger da CarAudio Systems kodingsverktøy AUX. noen som har dette i vestfold som kunne hjelpet meg? Gidder ikke å ta meg råd til å kjøpe det når jeg bare skal bruke den en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Om du har original spiller i bilen er det bare å koble deg til bak på spilleren, litt mer info her. Hva i all verden er "CarAudio Systems kodingsverktøy AUX"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrio Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Ja men jeg har ikke AUX knapp på spilleren. mener jeg å tro at Bmw må programmere en knapp sånn at den konstant er AUX? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Aux finner du ved å trykke flere ganger på "Mode", når det er noe tilkoblet. Ingenting må programmeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrio Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 hvis det går er det jo kjempe fint:) http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=426 Det er det kodingsverktøyet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Det er for nyere biler som e60, e90 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrio Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Ja kan hende jeg har gått litt fort imellom dette her. men fant en kontakt som jeg kunne bruke til min bil som da hadde aux, da fikk jeg beskjed om at jeg måtte kode den om. men jeg skal kjøpe meg en sånn plugg fra den siden du viste meg også håper jeg at det holder:) det er jo helt utrolig at en bil fra 2003 ikke har aux spør du meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Bilen din har aux, det er bare til å koble seg til. Jeg tror ikke det var så mange fabrikknye biler i 2003 som hadde aux egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå