thomascr Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 hei. frister veldig med en sykkel fra 125cc til mellomtung! (litt feil årstid men) OG lurte på hva jeg får i straff om jeg blir stoppt i kontroll med kun førerkort klasse B? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 klasse B ryker vel til. men kjører du pent og er heldig, så blir du nok ikke stoppet kjørte selv cbr 600 tungsykkel en del mnd uten å bli stoppet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 så du tror lappen ryker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Blitt stoppet på tungsykkel og fikk kun et forelegg. Men er som oftest en grunn til at man blir stoppet og da spørs det om det hadde hjulpet med eller uten lapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Straffen for å bli stoppet er ikke det jeg hadde bekymret meg mest for.. Verre om du kommer utfor en ulykke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Kjør på,du skader deg aldri å hvertfall ikke på denne tiden av åre Er ikke lappen jeg ville vert redd for,er skaden du pådrar deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Mister ikke lappen, nei får bare bot. forsikring har du selv om du ikke har lappen Trafikkforsikringsforeningen tar seg av dette dette. får vel regress men uforsikrede utenlandske og ukjente kjøretøyer som smeller lager skade men når jeg tenker etter blir det vel noe annet om du kjører uten lappen en at du kjører uten forsikring Skader du noen eller dreper noen blir du nok gjeldslave resten av livet, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Hmm, hva med lett lastebil og har bare b? Beklager offtopic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Ser ikke det store behovet for å kjøre ting du ikke har lov til å kjøre. Iallefall ikke når du ferdes blandt andre uskyldige mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Bot og sperrefrist på rundt 6 mnd er straffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Ser ikke det store behovet for å kjøre ting du ikke har lov til å kjøre. Iallefall ikke når du ferdes blandt andre uskyldige mennesker. Fordi det er jævla dyrt og ta lappen, og siden jeg har B ifra før tenkte jeg det ikke var så store straffen med f.eks en 125cc lettmc! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 en jeg kjenner til krasja i motorsykkel uten lappen, uten forsikring eller skilt. trur han fikk seg en smekk økonomisk... han fikk også store skader. amputerte hånda og problemer med lunger bla. kjør opp. de pengene det koster har du igjen for om det skjer noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 noen som har priser? Er det oblatorisk med alle kjøretimene osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Tatt fra lokal trafikkskole. KLASSE A - MOTORSYKKEL Kjøretime kr. 720,- Veiledningstime kr. 720,- Teorikurs m/ bok kr. 980,- Sikkerhetskurs bane (Lånkebanen) inkl. kjøring til/fra Sikkerhetskurs (Lånke) kr. 5.040,- Sikkerhetskurs landeveg kr. 5.220,- Oppvarming før førerprøve kr. 720,- Leie av MC til førerprøve kr. 1.440,- KLASSE A1 - LETT MOTORSYKKEL Kjøretime kr. 720,- Teorikurs m/bok kr. 980,- Veiledningstime kr. 720,- Sikkerhetskurs landeveg kr. 2.880,- Oppvarming før føreprøve kr. 720,- Testtime kr. 960,- Leie av MC til førerprøve kr. 1.440,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Alt fra 12000 til 17000 spørs hvor mange timer du trenger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå