Dørhåndtaket Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Jaaa som topic sier! jeg dreiv å dro frem hjernen i min e36 touring... da jeg kom til hjernen var det en svart boks som var limt på hjernen! + at det var kabelsko osv på selve ledningsnettet !! hva kan dette være?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 ews simulator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 det vil si at det er en sånn "tabort startsperre greie"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 jepps. enten det eller en dårlig form for piggyback chip greier, men jeg holder en knapp på første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 oppdatering! tok boksen av hjernen... den er HELT svart... deretter skrudde jeg den opp.... (i håp om å finne noe nummer...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 En DIP switch faktisk. Jaha? Skjer det noe hvis du prøver å koble av denne boksen da? Eller det er kanskje ikke så lett? Mulig det kan være forskjellige parametere for startsperre emulatoren, men jeg har aldri sett en slik i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Altså jeg har kobla av alt... Skal bruke 2,0 hjernen på 2.8 inntil videre så hadde vært greit å vite om jeg må sette over den boksen på 2.8 ledn nettet eller om jeg bae skal gi faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Ikke bruk b20 hjerne på b28! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Ikke bruk b20 hjerne på b28! hvorfor ikke det?! alle sier jo det går fint ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 De er praktisk talt like så ja, det går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 hehehe.... jaa jeg håper nå det! men som du ser den boksen der, hvis det er en slik "startsperre greie" så må jeg vel koble den på 2.8 lednnettet?! .. for da er det jo mulig at tenningslås osv er byttet og at det ikke er riktig nøkkel som EGENTLIG skal være?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Finn ut hvor ledningene går hen først og fremst så ser du vel fort hva slags funksjon den boksen der har. Minner litt om sånne powerbokser man finner på ebay for 50$ men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 finnes det no kobl skjema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 http://wedophones.com/Manuals/BMW/1997% ... Manual.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Utifra hva jeg kan se gpr den boksen på oksigensensoren.. Den går inn på hjernen på pin 4,75 og 76. Koblingskjema sier 4=ground 75 = oksygen sensor (infront of catalyctic converter) 76= samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå