///Johnsen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Er treg med oppdateringer, men nå har jeg samla litt Kjøpt kina turbo, ikke sikker på om jeg bruker denne. Virker helt grei den, men litt stor kanskje? God for 400HK. Ellers er understell montert. Forran og bak Og bilen er ribba.. Ikke så ille som jeg hadde trodd, men rust finns Sveisa litt i venstre hjulblue. Kappa litt i veggen mot batterikassa, er sveist igjen men glemt å ta bilde. Venter nå på en kontakt jeg skal ha på ledningsnettet da jeg må kappe det. Må sveise litt der ledningsnettet går igjennom veggen til sikringsboks. Ellers er motorn inne til honing, planing og bytte av ventilstyringer enda, men håper på å få den så snart som mulig
///Johnsen Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Takk for det Har bestilt rustfritt grenrør fra m50 motor nå, skal kappe av de 2 siste røra å sveise igjen. Grunnen til at jeg gjør dette er rett å slett pga m42 grenrør koster sikkert 3 tusen med frakt å alt til norge, å m50 kina koster 1000lappen (Om jeg sniker meg rundt tollen) Ellers er dyser også på veg, 440cc ford dyser. De skal vel talke rundt 250-300 hjul hest, eller hva tror dere? Oppdatering kommer også snart da jeg har begynt å happe rusthull i venstre hjulbue / turpedovegg. Drittarbeid da det er alle slaks former og kanter som møtes på trange områder, men skal nok få det sammen! (Om noen har tips til meg, eller har lyst å hjelpe til å lage karosseri biter til meg så skrik ut, lommeboka er åpen )
JulianS Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Har e30 iS bunnpanne, men gir den ikke bort også har jeg en jævlig grom chip som er lagd for 440ccm dyser
JulianS Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Ser du gjør masse jobb med e36 innsuget, det ville jeg heller kasta og fått på et e30 innsug..
///Johnsen Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Skrevet Juli 11, 2012 Tøfft, send på PM hva du skal ha for den da Skal koble megasquirt, men greit å kjøre inn motor osv med chip Og betaler for bunnpanna ja.. men de koster vel ikke allverden! E36 innsuget ser vel ikke så bra ut, men skal være mer effektivt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå