Yngve Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Skjer det noke her eller? Motoren er gjennomgått og sammenmontert igjen, men det står på kammene nå. Det viste seg etter mye måling frem og tilbake at den ene kammen er feilslipt og "roten" til noe av problemene her. Det er nå den 3dje gangen eg får feile kammer, så det er vel på tide å bytte leverandør. Eg har vel funnet kammene eg vil ha ,samme som en svensk køhler bygget 2.7 med nermest identisk motoroppsett. Den har iallefall levert svært gode resultat. (320+ hk) på akseptabelt turtall. Det betyr anyway ny runde med delebestilling/shimsing osv som desverre har blitt utsatt..
Silverboy Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Toe inn: -1.00mm eller -0.02%, hvis maskinen er i % i stadenfor mm. Maskinen jeg justerer på er i grader og minutter, hva blir det i forhold? Og er verdien totalt eller pr side?
SSM Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Verdien er pr side. -0.02 grader eller minutter, er ikke inni de greiene der...Justerte min til det i år. Er stabil i 250km/t. Me 0 i spissing så begynte den å pendle til siden i 180-200.
Yngve Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Da er bilen sammen montert, og eg valgte å bruke de samme kammene som en midlertidig løsning- bare for å få noen mil før snøen kommer.. Hadde noen timer i benken i dag, og med nåværende kaminstilling flater kurva på 5200rpm på vel 250hk og maxer på 330nm, så her er det mye å gå på.. Skal prøve å leke meg litt med kamtiming de neste dagene, å se om eg får den med videre opp mot 8000rpm. Eg satser iallefall på eu kontroll i slutten av uka, så eg er helt klar t neste sesong
Yngve Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Hehe, tja hadde håpt at den skulle henge med litt lenger opp med dagens kamtiming og- men tydligvis ikke :/ Uansett er det alltid morro å ratte e30 m3.. Rettsjærte drev på alle gear utenom 5te gir kjøreopplevelsen en ekstra dimmensjon Skal bli artig å montere proflex etter eu, og ja den blir litt lavere
andy91 Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Få ut en film med lyd da Spent på lyden i udyret ditt! Ventet lenge på oppdatering her nå
Yngve Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Hehe, lyd er det iallefall nok av! 3" rakarør ble litt drøyt på en høykomp 4rer.. Så må nok få på en større bakpotte ! Film ja, på sikt
Sund.M3 Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 er personligt veldig gla i startech lyktene, men syns det så kanske bra ut med de rødsota også her jeg rå bil foresten
hermanoo90 Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 1. startech 2. originale 3. rødsota (min mening)
Testpiloten Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 De sorte kledde bilen helt klart best i mine øyne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå