Gå til innhold

E30 M3 "CSL" 2.66L N/A S14


Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Nice Yngve,satan så bra gjennomført! Har nett vært i garasjen å lakka e30 deler så da går på fram med prosjektet mitt og, litt billigare min då !! :-)

Blir nok bra din og, kjenne eg deg rett Paul ;)

Husker vi kjørte på jordet med en 818 cupe når jeg var 15 år, hoppet og bulket og greier, de var ikke like hotte for 20 år siden, nå kunne er jeg driit hypp på en sånn. :D kuul bil

Solgte nettop en orginal rustfri sånn, så det går an å få fatt i ! Men eg måtte til en saltfri dal i sverige å finne den ;)

Hei Yngve. her e ein som selger kun Dekra skilte som du va på leit etter. http://www.ebay.com/itm/DEKRA-BMW-M3-Ra ... 336f4cac6d

Hilsen Sverre.

Takk for tips Sverre, Har tråla Ebay eg og men du er tydligvis flinkere en meg :)

Å grise tøffe de gamle Mazdaene :applause:

Har desverre kjørt i stykker noen i ungdommen :shock:

Fyy :)

Jeg syntes lyden av rekke seksere er gromt, men jeg må si meg spent på denne! :) Håper denne blir å se på Gatebil treff eller E30 Meet! 8)

Er enig med deg der, seksere er det alltid golyd i! Men som mange årig r-sykkelist vet eg det bor golyd i 4ere og, det må bare turtall til, MYE turtall ;)

Ellers takk for god motivasjon folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test montering av ny shina magnesiums hjul : nl8xl5aiqin7wrq8zz0f.jpg

Ser nå at de burde vert en mørkere farge, tror det hadde passa den lyse hennarot fargen bedre, menmen det får duge intill videre :)

Jammen har det ikke lurt seg inn nye bremser bak der og :) :

myemt8zka2o2q09xv1su.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har fått skrudd litt i dag, ble jo skikkelig gull med AP innenfor OZ.

Skikkelig misunnelig på doningen din.

Tja, ble ikke lange økta i dag- men med litt fremgang hver dag så må det bli bra til slutt :)

Den er nå ikke så verst den doningen din heller - (selv uten AP bremsene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er sant det, alle bekker små blir en stor å... På tirsdag er jeg skodd med originalbremser for godkjenning...

Er stygt redd for at det muligens kan bli noe AP igjen snart på min, driver å måler litt og tenker litt.

Originale bremser, når du skal godkjenne med s50?

Ser meget bra ut yngve, kommer til å flytte seg fort rundt banen denne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er sant det, alle bekker små blir en stor å... På tirsdag er jeg skodd med originalbremser for godkjenning...

Er stygt redd for at det muligens kan bli noe AP igjen snart på min, driver å måler litt og tenker litt.

Du kan glemme godkjenning med originale bremser.... Du hadde fått godkjent AP bremsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er sant det, alle bekker små blir en stor å... På tirsdag er jeg skodd med originalbremser for godkjenning...

Er stygt redd for at det muligens kan bli noe AP igjen snart på min, driver å måler litt og tenker litt.

Du kan glemme godkjenning med originale bremser.... Du hadde fått godkjent AP bremsene.

Burde vel muligens satt et par "" på hver side av originale, mener selvsagt orginale fra BMW, dvs. 3.2l M3 bremser fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne hatt byttet bremser vi to da egentlig, siden du ville ha 3.2 bremser og jeg vil ha noe enda hvassere :(

Yngve, det var da jææævlig med utfjæring på det understellet ditt! Glad jeg slipper å jekke på den bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne hatt byttet bremser vi to da egentlig, siden du ville ha 3.2 bremser og jeg vil ha noe enda hvassere :(

Yngve, det var da jææævlig med utfjæring på det understellet ditt! Glad jeg slipper å jekke på den bilen :P

Hehe, ja holder på å modde den for å få plass til 35" mud hjul ser du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Yngve changed the title to E30 M3 "CSL" 2.66L N/A S14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...