Gå til innhold

E30 M3 "CSL" 2.66L N/A S14


Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Vi kunne hatt byttet bremser vi to da egentlig, siden du ville ha 3.2 bremser og jeg vil ha noe enda hvassere :(

Yngve, det var da jææævlig med utfjæring på det understellet ditt! Glad jeg slipper å jekke på den bilen :P

Kjøp K-sport... :lol::lol::lol:

Kan kanskje være noe senere da de begynner å fase over på med AP deler i settene etter hva jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen vet ikke hva som er galt med dem for han har ikke prøvd.

Da er eg enda meir interessert og høre hva larsen mener er så galt med dem.

Dei funker jo for gs sin m3 så da bør dei vel funke på de meste.

Spytt ut LARSEN.

Bjørn

Sorry ot Yngve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører heller uten bremser enn med K-Sjait

Skjønner ikke hvor dum det går an og bli jeg, K-sport er en kjempe oppgradering for oss med hobby banebil!

At du kalle K-sport for k-sjat er helt utrolig, ser på profilen din at det står Gsbildeler dr.

Kan ikke vare meget god reklame for di du, siden du skriver dritt om produktene deres på ett BMW forum.

Etter jeg har fulgt med på bimmers, mener du at alt er dritt!! (uten om det du har på den kapp og sveis m3 din)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører heller uten bremser enn med K-Sjait

I know... Kunne ikke dy meg, men det lille jeg har kjørt med de, har jeg ikke noe å ulsette, Eneste jeg tenker litt på er str på stemplene på de caliperne jeg har, mtp trykkfordeling på klossen, de er jækli små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre k-sport diskusjon kan dere godt ta en annen plass:) Men siden det først er oppe her, det blir ikke noe k-sport på min bil. Etter å ha holdt en k-sport calipper for noen år tilbake, er eg veldig skeptisk på legeringen de er lagd i. Greit med lav vekt, men det får da være måte på. Er de foresten brukt i noen racing sammeng? Det å montere k-sport på en ny m3 som gs har gjort, er ingenting annet en en degradering slik eg ser det.

Nå er det godt mulig eg tar feil,og/eller kvaliteten har forbedret seg. og ingenting hadde vel vel vert bedre en det- for billige bra bremser vil vi alle ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre k-sport diskusjon kan dere godt ta en annen plass:) Men siden det først er oppe her, det blir ikke noe k-sport på min bil. Etter å ha holdt en k-sport calipper for noen år tilbake, er eg veldig skeptisk på legeringen de er lagd i. Greit med lav vekt, men det får da være måte på. Er de foresten brukt i noen racing sammeng? Det å montere k-sport på en ny m3 som gs har gjort, er ingenting annet en en degradering slik eg ser det.

Nå er det godt mulig eg tar feil,og/eller kvaliteten har forbedret seg. og ingenting hadde vel vel vert bedre en det- for billige bra bremser vil vi alle ha.

Degradering #-o skulle ha likt og se org bremsene få samme runden med juling som våres har fått , selv Stian Sørlie skryter av responsen og egenskapene på K-sport bremsene ...og vil tippe han har noen og sammenligne med her ;-)

beklager men måtte bare kommentere på innlegget ditt Yngve for der tar du feil ;),

vi har solgt over 350 sett så langt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører heller uten bremser enn med K-Sjait

Skjønner ikke hvor dum det går an og bli jeg, K-sport er en kjempe oppgradering for oss med hobby banebil!

At du kalle K-sport for k-sjat er helt utrolig, ser på profilen din at det står Gsbildeler dr.

Kan ikke vare meget god reklame for di du, siden du skriver dritt om produktene deres på ett BMW forum.

Etter jeg har fulgt med på bimmers, mener du at alt er dritt!! (uten om det du har på den kapp og sveis m3 din)!!

Oisann, var det et ømt tema for deg?

Hva deler en vil putte på sin bil er helt individuelt, jeg har prøvd K-Sport og fant ikke dette tilfreds stillende på noen som helst måte.

At det funker supet på en banebil skal jeg vere enig med deg i, det er bevist flere ganger på mange treff. En banebil er jo ofte en bil man ikke bryr seg så mye om, og da kan man kanskje bruke litt mer tid på å holde ting vedlike. Jeg er overhode ikke interessert i å ha noen bremser på min bil som ikke har støvmansjetter og man må pusse stemplene i ny og ne.

En jeg kjenner kjøpte XYZ kit til sin bruks Audi S4 siden det kostet det samme som de stålfelg bremseskivene UrS4 har orginalt. De varte ikke en jævla vinter en gang før flere stempel hadde satt seg fast pga saltet. Nå er jo ikke salt et problem på en bane bil eller min bil for den del.

Å dra GS-Bildeler inn i min mening om K-Sport har ingenting med saken å gjøre, og hva mener du med kapp og sveis M3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre k-sport diskusjon kan dere godt ta en annen plass:) Men siden det først er oppe her, det blir ikke noe k-sport på min bil. Etter å ha holdt en k-sport calipper for noen år tilbake, er eg veldig skeptisk på legeringen de er lagd i. Greit med lav vekt, men det får da være måte på. Er de foresten brukt i noen racing sammeng? Det å montere k-sport på en ny m3 som gs har gjort, er ingenting annet en en degradering slik eg ser det.

Nå er det godt mulig eg tar feil,og/eller kvaliteten har forbedret seg. og ingenting hadde vel vel vert bedre en det- for billige bra bremser vil vi alle ha.

Degradering #-o skulle ha likt og se org bremsene få samme runden med juling som våres har fått , selv Stian Sørlie skryter av responsen og egenskapene på K-sport bremsene ...og vil tippe han har noen og sammenligne med her ;-)

beklager men måtte bare kommentere på innlegget ditt Yngve for der tar du feil ;),

vi har solgt over 350 sett så langt ;)

Det går bra du :) Det var feil av meg å dra akkuradt deres bil inn i denne diskusjunen, som sagt ingenting er vel bedre enn om eg tar feil :) Og alt til sitt bruk er vel noe som heter!

Eg tviler ingenting på at dette bremser godt, det skulle jo bare mangle. Det har med stempelareal, skive diameter og friksjonskoffesienter- og der har vel k-sport god dekning i alle "kanter".

Det eg stiller spørsmål ved er material legeringer, og holdbarhet. Vil du anbefale dette til en ny m3 som blir brukt til dagen, i tillegg til banekjøring?

Og eg spør igjen, finnes det noe seriøs racing der k-sport brukes?

Kansje eg burde prøve k-sport på m3en, og bli positivt overasket- Gir du meg et godt tilbud? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no har eg begynt og skrevet og klapsa meg over neven flere ganger her :? har ein go del erfaring igjenom meg sjøl og andre med både xyz og k sport og har kun positiv erfaring.dåke må ikkje vera så redd for og prøve ting som er nytt.eg skal bestille k sport circuit coilovers til min no fra gs.så larsen.vi får ta ein duel i sommer.eg har sånn xyz drit av nåken bremser og ser du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Yngve changed the title to E30 M3 "CSL" 2.66L N/A S14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...