Tuborgs Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste dette men tenker her er ok. rydda litt i kjelleren og fant en del jeg ikke har peiling på hva er for noe, og er ikke sikker på hva jeg skal søke på google så hva er dette?: hvordan vet man om man har komplett ledningsnett til en bil og finner ut hvordan bil det kommer fra? er ganske sikker på at det var en e30 325 da det var det jeg fikk fortalt Sist men ikke minst, fikk vite av en kompiss her på forumet at dette spiddometeret er fra en m3 4sylinder? hvordan kan man se det? Takk for alle svar her, er helt grønn på desse delene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Hva med sjekke online.etk f.eks her: http://bmwfans.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 De øverste ser ut som aktuatorer til sentrallås. Med delenr kan du finne ut til hvilken bil. Speedometeret er garantert ikke et M3 speedometer, da M3 har oljetempmåler istedet for forbruksmåler. Antall sylindere etc blir bestemt av kodesticken som sitter nede til høyre på bildet. Utifra tankmåleren kan man se at speedometeret kommer fra en pre-facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Utifra tankmåleren kan man se at speedometeret kommer fra en pre-facelift. Hvordan ser du det? ser mer ut som facelift i mine øyne men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Utifra tankmåleren kan man se at speedometeret kommer fra en pre-facelift. Hvordan ser du det? ser mer ut som facelift i mine øyne men. Facelift har større tank, derfor går speedometeret til 60 liter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 jeg eier en facelift,og den har kun" 55l tank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 jeg eier en facelift,og den har kun" 55l tank. Kanskje tanken har blitt bytta en gang? Min facelift har 63 liters tank. 16111180175 METAL FUEL TANK 63L 1 11/1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 ja,men hadde din 4'eller 6'er originalt? sikkert 55l til 4er og 63 til6er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 6er originalt. Her er bilene som hadde denne tanken. http://realoem.com/bmw/partxref.do?part ... showeur=on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 324'n min går til 55l og 325'n går til 60l, men det stemmer jo utifra lista da 324 ikke står der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 takker for alle svar er der noen måte og finne ut hvilken type bil ledningsnettet kommer fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå