torbjørn Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 Har endelig, etter en ukes ventetid på del fått byttet svinghjulssensoren. Så nå går motoren som den skal, starter på første forsøk Driver fremdeles å sveiser rust.. går seint men blir nok ferdig til slutt
torbjørn Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Da var den eu-godkjennt skiltene kommer på etter nyttår
torbjørn Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 Jeg er ikke flink til å huske å ta bilder dessverre, men har ett her som viser hvordan bilen står nå.. Står å venter til at det skal bli 2012 så kan skiltene komme på
torbjørn Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 Jepp, går greit også Har justert litt på wastegate staget så får litt mer turbotrykk
bjornar-a Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 syntes du det hjalp mye? må vel ha mere disel for at den skal gå bedre?
torbjørn Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 ja merka forskjell, men visst jeg ikke tar feil så får den automatisk mer diesel siden det er elektronisk diesel pumpe? Jo mer tubotrykk den får jo mer diesel får den.. eller er jeg helt på tur nå?
thomascr Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 følger med! er dette wennecken som holder på eller?
bjornar-a Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 er ikke sikker på hvordan systemet er på den motoren der men kan godt hende det trodde det var mekaninsk pumpe på den motoren der jeg ?
torbjørn Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 følger med! er dette wennecken som holder på eller? Jau
torbjørn Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 er ikke sikker på hvordan systemet er på den motoren der men kan godt hende det trodde det var mekaninsk pumpe på den motoren der jeg ? Nei er elektronisk pumpe på denne
torbjørn Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Har endelig fått registrert den, skiltene kommer på Onsdag sa di på Biltilsynet Har også montert senkesett og framseter ifra E36 sedan.. dei gammle var hullete å fæle Bilder er det dårlig med akkurat nå, men skal få lagt inn noen i morgen
NBCustom Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Gratulerer med registrert bil. 324td er geniale biler, har selv hatt det. Hør med TRF-racing, han bygger eprom/chip som gjør at du virkelig får trykk i disse;) Det må du for å få mer snyt i haien din;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå