torbjørn Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Kjøpte meg en 324td med masse rust, men satse på at den blir bra etter en stund Ett par bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Ser ut til at du har litt å sette fingra i her ja Noen flere planer for bilen? Motor og slikt går som den skal? Mer info om bilen? Begynner å bli sjeldene disse her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Sist eu-godkjennt i 2001 så planen er å få den eu-godkjennt og få skilt på den Så får jeg se hva som skjer, blir nok ny lakk etter vinter. Motor går men svinghjulssensoren er gåen så må bruke startgass når den er varm, men sensor er bestillt å kommer i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 IKKE bruk startgass på diesel, det er galskap! Kompresjonen er for høg til at startgass skal brukes dieseler. Det går helt til du ryker toppakningen en dag du skal starte den. Ellers så må jeg gratulere deg med et artig prosjekt! Kule biler som er supersjeldne i sedan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Ja vet at det ikke er så bra på diesel motorer, så har ikke brukt det så mye.. Håper inderlig at den blir bedre med ny svinghjulssensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 IKKE bruk startgass på diesel, det er galskap! Kompresjonen er for høg til at startgass skal brukes dieseler. Det går helt til du ryker toppakningen en dag du skal starte den.. Er enig med deg her, men jeg mener å ha observert et par ting for et "par" år siden : Gode gamle Volvo F7 (eller var det FL7) og gamle Ford Transit hadde original holder til startgass-flaske, der Volvoen tilogmed hadde slange inn i innsuget pga mangel på "choke".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Er vell ikke noen i haugesunds område som har gulvteppe og bakseter til e30 di vil bli kvitt for en billig peng? Trenger nye da bilen har hatt lekkasje i tak luka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Hvis du vil dra til rælingen kan du få et teppe også finner vi prisen på baksete er til firedørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 hehe.. var litt langt vekke det Men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Hehe ja stort land. Får ha det i bakhue da vettu hvis det blir krise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 har begge deler, bur 45 min ifrå bergen.. send pm om du er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Takker for tilbudet, visst jeg ikke får taki litt nærmere så tar jeg kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Snakk med Leif Harald på Vea vel? Han har jo masse E30 deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 denne funker som startgass på diesel. meg og en kompis brukte denne på en yankee diesel me stort hell http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Ovrig ... ay-364530/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå