Tommen325 Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Så denne annonsen på Ebay. Noen som vet hva som er så spesielt med disse i forhold til standard E30 og ca hva er en slik verdt i Norge? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hartge-H ... 6e2c#v4-42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Fant en bra side etter litt søking da.. : http://www.rtsauto.com/different-bmw-e3 ... schnitzer/ Men er det noen som vet ca. verdi på denne i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Får du registrert den? Hartge E30 er kanskje ikke typegodkjent i Norge, jeg vet ikke. Og verdi? Hmm... Ca 100. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Hartge E30 er nok typegodkjent i Norge da h35-24 har blitt brukt som dokumentasjon tidligere på e30'r med større/kraftigere motor Er vel også sjeldne blitt? Så 100k er ingen upris for en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Undrer meg litt over at en slik sjelden bil i slik sjelden tilstand(iflg bilder) blir verdsatt lavere enn en 325 av samme år. Eller er det jeg som ikke har fått med meg at 325'ens høye pris er på vei ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Det ble nettopp solgt en meget strøken E30 325 for godt under 100 og man skal ikke lenger tilbake enn til oktober før det forsvant en til. Denne hadde også en eier, ble solgt av nr. 2! De som er priset over hundre er spesielle, og for spesielt interesserte. Det hender de blir solgt men det tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå