helland Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Jeg har ei ekstra servosnekke liggende om du trenger. har akkurat blitt enig med en hyggelig fyr som sender meg ei på mandag men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Skjønner jeg godt! Jeg er også motivert til 1000 på å drive litt med e30n. Fikk jo brått litt godt tid etter jula nå, så driver å fikler litt med den! Men jeg skulle ha lånt en gjengebakke. Regner med du har? Husker ikke størrelse jeg nå, men kan ta meg en tur en dag du holder på. bare ta deg en tur på mandags ettermiddag/kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Jeg har ei ekstra servosnekke liggende om du trenger. har akkurat blitt enig med en hyggelig fyr som sender meg ei på mandag men takk for tilbudet Hvor i trøndelag bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Hemne i Sør Trøndelag, bare kom hit å parker m5n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Hemne i Sør Trøndelag, bare kom hit å parker m5n Hehe, kanskje det:) Jobber i Trondheim for tiden så jeg skulle kanskje tatt turen en dag og kommet å sett på prosjektet ditt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Hemne i Sør Trøndelag, bare kom hit å parker m5n Hehe, kanskje det:) Jobber i Trondheim for tiden så jeg skulle kanskje tatt turen en dag og kommet å sett på prosjektet ditt:) kanskje det ja jobber en del for tiden, men det kan godt hende vi får til det hadde jeg hatt penger nå, så hadde jeg kjøpt den 525/m5n din ganske fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Du får jo se den da:) HAr den som bruksbil nå Kjører til Trondheim med den i dag. hehe.,. 2 motorblokker, en girkasse, og masse smådeler i bagasjerommet som skal til forskjellige plasser i trøndelag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Du får jo se den da:) HAr den som bruksbil nå Kjører til Trondheim med den i dag. hehe.,. 2 motorblokker, en girkasse, og masse smådeler i bagasjerommet som skal til forskjellige plasser i trøndelag:) hehehe vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Da er denne solgt, men til en på forumet her, så det kommer vel en ny tråd håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Hva har du fått deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Hva har du fått deg nå da? har nok ikke FÅTT noe som helst men ny tråd med ny bil kommer, jobber i dag, så får ta noen bilder i morgen , å legge ut Du kan jo tippe hva det er ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Trur i veit;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå