Djwik Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 skal ta ut teppet i bilen har fått ut den bakre delen men den fremre delen ser ut som sitter under varme apparatet må jeg ha ut varme apparatet får å få det ut er løsnet på hver side skal sveise i gulvet så er teppet i veien noen tips til å gjøre dette billig
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 så jo veldig fin ut den her da men ville nok kanskje prøvd og fått meg en ny frontfanger og noen sideskjørt, gjør veldig mye altså og ellers er det møkk kjedelig med rust, men bra du får det bort
Djwik Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 side skjørt tror jeg ikke jeg kjøper kommer til å lakke kanalene i bilens farge
Djwik Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 ja har fått jekka opp bilen sånn at jeg kommer til rusta forran må sveise inn ca 20cm med ny brett på vær side forran er det noen som har forslag til å forbedre jekk festene sånn at de kan brukes??
Djwik Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 har fått kappa ut fremre delen av kanalen om det er noe jeg burde gjøre for rusta mi er bak jekk feste går det ann å ta ut jekkfestet uten å kappe det om det er noe jeg gjør galt nå så er det bra om noen griper inn
Djwik Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 fikk også delene til kjølesystemet i går
Djwik Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 da har jeg tatt å skjært ut teppet på vær side å funnet alt rusta fremme
Glema Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Her skjedde det ting. Den fargen der har en kompis på sin E34, å den er drittrå
Djwik Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 har blitt litt vel mye mark i gulvet på god bilen så egentlig nå så lurer jeg på å kjøpe en mindre rusten delebil som blir lettere for meg å sette i stand
Djwik Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 jeg har ikke lyst til å gi opp 535 da jeg er veldig glad i den men om jeg kan redde den ved å flytte motor,gir,interiør og div andre ting om det er noen som veit om noen som har noe stående en plass så si i fra
AHellem Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Ser jo greit ut dette her! Du er jo så godt i gang med rustfjerningen at du kan jo ikke stoppe nå! Holder på med akkurat det samme, skal kappe opp gulvet i uken, og få sveist inn noe nytt skikkelig metall! Om du sveiser inn nye metall plater,, dekker rusten med rustdreper, og evt. litt sink på de mest utsatte stedene og tørr tectyl, så blir det helt strøkent! tar ikke lange stunden det!
Djwik Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 har ikke gitt noe lyd fra meg på en stund da jeg ikke har gjort noe mer med bilen det sure er at jeg tok på meg alt for mye jobb med denne bilen den hadde hatt et hardere liv en jeg trodde da jeg kjøpte den har lagt merke til at det er vanskelig å få fatt i 535 karosseri hadde vert best å redde denne selvfølgelig. vurderer nå å selge den i deler å heller skaffe meg et mindre prosjekt som kan brukes og pusle med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå