Gå til innhold

Shadowline eller chrome lister?

Tuborgs
 Share

Anbefalte innlegg

har en ny rute som kommer i posten til min e30 coupe som er shadowline, eller isåfall svart. Så jeg lurer på hva dere synes er penest? bilen står nå til renovering så jeg vurderer og ta av listene og lakke de matt svart. Hva er deres mening? Chrome eller shadowline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvilket stuk du tenker å ha. Rent estetisk syns jeg det er penest med chrome på e30 hvis man ikke har mpakke, og en mørkere farge på bilen.. Får fram litt mer av linjene på bilen da syns jeg. Generelt sett, synes jeg bmw kler best shadowline.. Men for all del, gjør det ordentlig! Det er bedre å kjøre chromeline enn "lakket svart og holder på å flasse av-shadowline". Du får kjøpt "shadowline"tape forresten. Er bare å tape på. Limer som faen. Bare vær litt forsiktig/unngå steam-høytrykkspyling. Det får pakningene dine til å flasse også (been there done that)

Her er et bilde av min chromeline e30..

http://images.bimmers.no/files/neniqker7y653x0k1af9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvilket stuk du tenker å ha. Rent estetisk syns jeg det er penest med chrome på e30 hvis man ikke har mpakke, og en mørkere farge på bilen.. Får fram litt mer av linjene på bilen da syns jeg. Generelt sett, synes jeg bmw kler best shadowline.. Men for all del, gjør det ordentlig! Det er bedre å kjøre chromeline enn "lakket svart og holder på å flasse av-shadowline". Du får kjøpt "shadowline"tape forresten. Er bare å tape på. Limer som faen. Bare vær litt forsiktig/unngå steam-høytrykkspyling. Det får pakningene dine til å flasse også (been there done that)

Hvor får man kjøpt disse "shadowline" tape? Har chrome rundt vinduene, men vil ha svart (så min stemme går til det) lakk vil vel ikke holde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...