Tuborgs Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 har en ny rute som kommer i posten til min e30 coupe som er shadowline, eller isåfall svart. Så jeg lurer på hva dere synes er penest? bilen står nå til renovering så jeg vurderer og ta av listene og lakke de matt svart. Hva er deres mening? Chrome eller shadowline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Matt svart !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Matt svart !! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Matt svart !! +1 +2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Krom selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Kommer jo heeelt an på hvilken stil du skal kjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Shadowline! Helt klart. Chrome har ingenting på en BMW og gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Kommer helt an på hvilket stuk du tenker å ha. Rent estetisk syns jeg det er penest med chrome på e30 hvis man ikke har mpakke, og en mørkere farge på bilen.. Får fram litt mer av linjene på bilen da syns jeg. Generelt sett, synes jeg bmw kler best shadowline.. Men for all del, gjør det ordentlig! Det er bedre å kjøre chromeline enn "lakket svart og holder på å flasse av-shadowline". Du får kjøpt "shadowline"tape forresten. Er bare å tape på. Limer som faen. Bare vær litt forsiktig/unngå steam-høytrykkspyling. Det får pakningene dine til å flasse også (been there done that) Her er et bilde av min chromeline e30.. http://images.bimmers.no/files/neniqker7y653x0k1af9.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 shadowline uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Kommer helt an på hvilket stuk du tenker å ha. Rent estetisk syns jeg det er penest med chrome på e30 hvis man ikke har mpakke, og en mørkere farge på bilen.. Får fram litt mer av linjene på bilen da syns jeg. Generelt sett, synes jeg bmw kler best shadowline.. Men for all del, gjør det ordentlig! Det er bedre å kjøre chromeline enn "lakket svart og holder på å flasse av-shadowline". Du får kjøpt "shadowline"tape forresten. Er bare å tape på. Limer som faen. Bare vær litt forsiktig/unngå steam-høytrykkspyling. Det får pakningene dine til å flasse også (been there done that) Hvor får man kjøpt disse "shadowline" tape? Har chrome rundt vinduene, men vil ha svart (så min stemme går til det) lakk vil vel ikke holde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 bmwshadowline.com. Høyglansshadowline til en modifisert BMW, chrome til en original/tilnærmet original BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Listene er ikke lakkert sort, de er eloksert sort (eller sølv, dvs "chrome"). Lakkerte lister i sort som flaker av er nok noe av det flaueste jeg vet på bilfronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Om man pusser ned chrome`n, og bruker en tokomponent grunning, så skal det fungere bra.. Ellers får man jo kjøpt 3M-tape til å gjøre jobben. Evt bruke plast-dip.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30fire Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Om man pusser ned chrome`n, og bruker en tokomponent grunning, så skal det fungere bra.. Ellers får man jo kjøpt 3M-tape til å gjøre jobben. Evt bruke plast-dip.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Shadowline!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå